SVPR ZET Zagreb

zet-logo

SINDIKAT VOZAČA I PROMETNIH RADNIKA ZET - Zagreb
10000 ZAGREB, Ozaljska 105

Telefon: +385 1 36 51 516
Telefax: +385 1 36 51 517
Mobitel: + 385 98 25 51 07

Pristupnica SVPR ZET

Ovdje možete preuzeti pristupnicu u DOCX ili PDF formatu. 

word-icon  pdf-icon



SVPR ZET Zagreb Vijesti

Sindikalni glasnik br. 31. od 26.04.2017.

Sindikalni glasnik br. 31. od 26.04.2017.

SPREMNI SMO ODGOVORITI?

Sada je već svima jasno da Uprava zagrebačkog holdinga ignorira zahtjeve sindikata koji djeluju u ZGH i odugovlači ili izbjegava započeti kolektivno pregovaranje. Sindikati su očekivali otvaranje pregovora od strane Uprave , no ništa od toga. Nakon što nismo dobili nikakav prijedlog, sindikati su na sastanku 5.4.2017.g donijeli odluku i zatražili otvaranje pregovora o izmjenama čl. 69. i čl. 71. TKU-a za radnike Zagrebačkog holdinga, d.o.o. No uprava ZGH se oglušila i na taj zahtjev i time pokazala da ne uvažava sindikate kao partnere.

Opširnije...

Mobilni mamograf u pogonu Dubrava

Mamografija 21.04

I ponovo puni pogodak!!!! Zato s pravom i govorimo da smo najveći i najmoćnini Sindikat, kako u ZET-u, tako i u ZG Holdingu pa i u gradu Zagrebu.
Sindikat vozača i prometnih radnika ZET- Zagreb u suradnji s Gradskim uredom za zdravstvo i Nastavnim zavodom za javno zdravstvo dr. Andrija Štampar organizirao je 21.04.2017. u pogonu Dubrava besplatan mamografski pregled za radnice ZET-a u okviru Programa preventivne mobilne mamografije.

Opširnije...

Sindikalni glasnik br. 29. od 29.03.2017.

Sindikalni glasnik br. 29. od 29.03.2017.

TRAŽIMO PREGOVORE !

Uprava Zagrebačkog holdinga je po tko zna koji put, sindikatima uputila Prijedlog Pravilnika o organizaciji Zagrebačkog holdinga, d.o.o.- podružnice Zagrebački električni tramvaj u kojem traži očitovanje sindikata.
Pa zar Uprava ZGH nema ozbiljnijeg posla, nego svako malo izradi novi Prijedlog organizacije? Dok se problemi gomilaju, nemamo dovoljno radnika, autobusi i tramvaji se sve slabije održavaju, nedostaje rezervnih dijelova, opreme, zaštitne odjeće i obuće, higijenskih i zaštitnih sredstava, radnika je sve manje a posao isti ili je povećan i ništa se konkretno ne poduzima u rješavanju problema, Upravi ZGH je važno da se pišu prijedlozi pravilnika ne bi li se na bilo koji način uzelo radnicima.
Ima li uopće kraja tomu?

Pregovarački odbor sindikata je zatražio sastanak sa Upravom ZGH, kako bi iznijeli razloge zbog kojih se traži izmjena čl. 71. KTU-a.
Na sastanku su ispred Uprave bili nazočni Marko Mikulić, Željka Šurbek Deduš i Ljuba Žgela, dok je ispred Sindikata nazočio Pregovarački odbor sindikata u cijelosti.

Od Uprave je zatraženo da pozove sindikate na pregovore, kako bi kao socijalni partneri riješili anomalije u TKU.

Pregovarački odbor je dao na znanje da će zatražiti izmjenu čl. 69. TKU-a, jer je nužno, nakon rješenja čl. 71. TKU-a pristupiti i izmjeni osnovice za izračun plaće.
Troškovi života su znatno porasli, prosječna plaća u Gradu Zagrebu je veća za više od 2%, te pozitivno poslovanje i kreditni rejting ZGH, daju za pravo sindikatima da pokrenu postupak pregovora o povećanju plaća u ZGH.

Sindikat vozača i prometnih radnika je dobivanje pravomoćne presude osigurao zadržavanje prava radnika i kao vodeći sindikat u ZGH daje inicijativu o povećanju plaća.

Sedam sindikata koji djeluju u ZET-u zajednički ulažu napore kako bi riješili probleme s kojima se susreću radnici podružnice ZET-a i ZGH u cijelosti. Zajedničko djelovanje je jedino što jamči uspjeh i to su prepoznali i drugi sindikati u ZGH, te je održan sastanak Pregovaračkog odbora sindikata i članova Uprave na tu temu.

Pregovarački odbor sindikata je zatražio da Uprava ZGH pokrene postupak pregovora o izmjeni članka 71. TKU-a u periodu od osam dana. U slučaju da se ne pokrene postupak pregovora od strane Uprave ZGH, sindikati koji djeluju u ZGH će zatražiti pregovore o izmjeni članka 69. i čl. 71. TKU-a.

ODGOVORNOST PREMA ČLANOVIMA

Sindikat vozača i prometnih radnika je daleko najbrojniji i najorganiziraniji Sindikat u podružnici ZET-a i u ZGH.
Zašto smo sve bliže broju od 1600 članova?
Odgovornost u vođenju Sindikata, poštivanje prava svakog člana i racionalno trošenje sindikalnih novaca je razlog prepoznatljivosti ovog Sindikata. Iz racionalnog poslovanja, članovima Sindikata su omogućena mnoga i daleko najpovoljnija socijalna davanja.
Sindikat danas ima preko 4 200 000,00 kn i iz toga se može omogućiti pozajmice od 5000 kn bez kamata na deset rata, 50% povrata sudskih troškova i kazni iz radnog odnosa, bolovanje nakon 6.mjeseci 500 kn, godinu 1000 kn i nakon dvije godine svaki mjesec po 1000 kn, te mnoga druga davanja.

Najvažnije je što brojnost sindikata znači i sigurnost radnika. Sigurnost na radnom mjestu i prava iz TKU-a. Ovako brojan Sindikat je trn u oku svima i sve čine da bi osporili prave i istinske sindikalne vrijednosti, da bi ogovaranjem i objedima na račun vodstva sindikata i sindikata uopće, zaustavili i spriječili daljnji porast broja članova.

No to im ne polazi za rukom, jer „djela govore više od riječi“.
Sindikat je samo onaj koji može svojim članovima platiti vrijeme provedeno u štrajku (ako bude štrajka) a mnogi to na žalost ne mogu !

IZNIMAN ODAZIV NA MAMOGRAFIJU

Sindikat vozača i prometnih radnika je u suradnji sa GRADOM ZAGREBOM, Gradskim uredom za zdravstvo i Nastavnim zavodom za javno zdravstvo dr. Andrija Štampar, u okviru Programa preventivne mobilne mamografije organizirao besplatne preglede za radnice ZET-a.

Za navedene preglede vladala je iznimna zainteresiranost i već prvog dana objave broj od 30 mogućih pregleda je bio popunjen.

Kako bi osigurali mogućnost pregleda i radnicama koje nisu mogle isti obaviti zbog popunjenosti, uspjeli smo dogovoriti još dva pregleda mamografije. Prvi će biti 21.4. u Dubravi a drugi 28.4. na Trešnjevci od 9- 13 sati. Upisi za preglede mamografije vrše se u tajništvu sindikata.

JELENA PAVIČIĆ VUKIČEVIĆ U SINDIKATU

Gost Sindikata vozača i prometnih radnika je bila zamjenica predsjednika gradske skupštine Grada Zagreba i potpredsjednica stranke rada i solidarnosti Jelena Pavičić Vukičević.

Razgovaralo se o stanju u ZET-u, ZGH i problemima s kojima se susreću radnici podružnice ZET-a. Dogovoreno je da Sindikat vozača i prometnih radnika organizira skup na kojem će biti nazočan i gradonačelnik Grada Zagreba i predsjednik stranke Rada i solidarnosti Milan Bandić. Na skupu će radnici ZET-a moći iznijeti probleme s kojima se svakodnevno susreću i postavljati pitanja od interesa za budućnost ZET-a, a time i svih radnika podružnice.

BON OD KONZUMA

Povjerenstvo za odabir najpovoljnijeg ponuditelja za kupnju bonova- dara u naravi za Uskrs u sastavu Ante Harni, Darko Kleinberger, Davor Bućar i Anto Jelić, te od strane Uprave pet članova i temeljem konačni ponuda prihvaćen je Konzum kao najpovoljniji ponuđač.
Na obnovljenim ponudama između dva najbolja ponuđača Špar je ponudio 12,50 a Konzum 12,80% rabata . Iz gore navedenog prihvaćeno je od strane povjerenstva da bon za uskrs bude od KONZUMA !

TRAŽIMO OSIGURANJE HIGIJENSKIH UVJETA

Nakon održanog sastanka predstavnika Sindikata vozača i prometnih radnika sa voditeljem Odjela zaštite na radu na kojem je zatraženo da se provjeri čišćenje i zamjena filtera klima uređaja na tramvajima i autobusima, dezinfekcija vozačkog prostora, te nakon istoga da se u pisanoj formi dostavi odgovor u sindikat.

Sindikat traži da se sukladno Zakonu o zaštiti na radu u propisanom vremenu napravi kemijsko čišćenje vozačkih stolaca i da se redovito i svakodnevno vrši dezinfekcija vozačkog prostora.

Upućen je dopis da se zamijene filteri na uređajima za toplu i hladnu vodu na okretištima, jer je sukladno propisima o zaštiti zdravlja iste potrebno mijenjati svakih šest mjeseci. Zdravlje radnika podružnice ZET-a, svojim neradom nitko ne smije ugroziti.

PROMETNICI I DISPEČERI NISU NALAZNI URED

Nakon neugodne situacije koja se dogodila prilikom predaje nađenih stvari, koje su izgubljene u vozilima ZET-a,dajemo pojašnjenje.

Prometnici, dispečeri, kontrolori i otpremnici nisu radnici nalaznog ureda i nemaju obvezu preuzimati nađene stvari od bilo koga.
Sindikat vozača i prometnih radnika traži da se u nalazni ured koji već postoji, postavi osoba koja će te poslove obavljati

Sindikat vozača i prometnih radnika uputio je zahtjev za smanjenje dvokratnih službi u tramvajskom podsustavu. U vrijeme nedostatnog broja vozača tramvaja, možda je bilo i opravdanog razloga za povećanje dvokratnih službi ali su te okolnosti prestale i tražimo da se broj dvokratnih službi smanji
Uskoro kreće realizacija zahtjeva u opremanju prostorije za razvrstače i uređenje sanitarnih čvorova i tuš kabina u tramvajskom servisu Dubrava<<
Nakon upućenog zahtjeva Sindikata vozača i prometnih radnika, riješene knjige vozila u PA Dubrava
Sastanak IO TP Dubrava je zakazan za 3.travnja 2017.g. u 12.h. Dolazak za članove IO je obvezan

SINDIKALNE POGODNOSTI:

  • za članove Sindikata osiguran popust na rezervne dijelove od 25% , gume 10% kod AUTO KREŠO.
  • Akcija za naočale MOJA OPTIKA uz kupnju dioptrijskih na poklon sunčane.
  • Povoljno domaća piletina i druge pogodnosti koje je osigurao Sindikat vozača i prometnih radnika


Uskršnji šahovski turnir pod pokroviteljstvom Sindikata održati će se 1.4. 2017.g od 9. h. u Udruzi branitelja

>> detaljne informacije u tajništvu na tel. 3651-516 i 517, te na web i facebook stranici <<

Mamografski pregled za radnice ZET-a

Mamografski pregled za radnice ZET-a

25.03.2017 povodom obilježavanja Dana narcisa, SVPR ZET Zagreb pozvao je ekipu "Mobilne mamografije" kako bi se organizirao za pregled rano otkrivanje raka dojke za djelatnice ZET-a u krugu poduzeća.
Budući se za pregled prijavio veći broj žena nego što je to danas moglo biti obavljeno, predsjednik SVPR ZET Zagreb, Anto Jelić najavio je ponavljanje akcije kako bi se pregledale sve prijavljene žene.

Opširnije...

Sindikalni glasnik br. 28 od 15.03.2017.

Sindikalni glasnik br. 28 od 15.03.2017.

PREUZMIMO ODGOVORNOST!!!

Od kako je prvi puta mijenjana organizacija ZET-a ( 2014.g.) pa do Nove organizacije koja je napravljena i ne dovršena u cijelosti 2015.g. iste nisu usklađene sa čl.71 TKU-a, što izaziva određenu konfuziju među radnicima ali i odgovornim osobama, koje pokušavaju provesti istu.

Ne usuglašenost pojedinih akata podružnice i TKU-a je dovelo do opće pomutnje izdavanjem novih Ugovora o radu za pojedine radnike.
Sadržaj ugovora nije na tragu postignutih dogovora i zadržavanja sadašnjih prava i iz tog razloga  Sindikat vozača i prometnih radnika zajedno sa šest sindikata ZET-a ali i svim sindikatima koji djeluju u ZGH, traži rješenje !

Iako se radnicima podružnice ZET-a i ZGH, pokušava plasirati dezinformacija da su problemi nastali u Novoj organizaciji, istina je sasvim drugačija.

Od kako je sklopljen TKU, u travnju 2002. g. u kojem su napravljene tadašnje grupe složenosti, već tada su postojali navedeni problemi. U istima stoji da je u IV grupi složenosti KV i SSS sa koeficijentom 1.81-2.10. te V grupa složenosti VK i SSS sa koeficijentom 2.11-2.40, dok VI grupa iziskuje VŠS i koeficijente od 2. 41- 2.60.
Iz navedenog je vidljivo da svi problemi radnika ZET-a, kreću iz čl. 71. TKU-a a isti imaju veće ili ne usklađene koeficijente sa stručnom spremom i grupama složenosti.

Sindikati su u Novoj organizaciji, Pravilnikom omogućili  dobivanje i zadržavanje većeg koeficijenta od određenog stručnom spremom i grupom složenosti,ako je isti u organizacijskoj jedinici radio više od 5. godina. No Uprava ZGH ne želi prihvatiti Pravilnik koji je potpisao i Pregovarački odbor poslodavca, te sindikatima preostaje izmjena čl.71. No pojedini predstavnici sindikata ne žele dati doprinos ili izbjegavaju ući u pregovore za izmjenu navedenog članka.

Sindikat vozača i prometnih radnika je svjestan odgovornosti koju imamo i zajedno sa sindikatima koji imaju hrabrosti, mora krenuti u navedene izmjene, kako bi radnici ZET-a ali i cijelog ZGH napokon prestali biti u strahu od neizvjesnosti pred kojom se nalaze. Prigoda za rješavanje ovog problema je trenutno najpogodnija. Idu lokalni izbori i to je vrijeme velikih ustupaka i to moramo iskoristiti.

Sindikat vozača i prometnih radnika je dobio pravomoćnu presudu Vrhovnog suda u kojoj stoji da nema opravdanja za otkazivanje  TKU-a zbog pozitivnog poslovanja ZGH. Uzimajući u obzir sve okolnosti nikada nije bilo povoljnije vrijeme za rješavanje problema radnika ZET-a i ZGH.

Da li su svi sindikati spremni iskoristiti ovu prigodu i uskladiti članak 71. TKU-a sa stvarnim stanjem?

Nakon što svi radnici dobiju pripadajuće koeficijente i dodatke za uvjete težih od normalnih, treba ozbiljno razmisliti o slijedećim aktivnostima Sindikata.

Sindikat vozača i prometnih radnika će, nakon što se usklade akti u ZGH i radnicima izdaju rješenja sukladno postignutim dogovorima, pokrenuti postupak pregovora o povećanju plaća.
Vrijeme za traženje povećanja plaća je sazrelo iz razloga pozitivnih gospodarskih aktivnosti RH, rasta BDP-a i rasta potrošačkih cijena i komunalija.
Mi ne obećavamo i ne pričamo bajke nego radimo od interesa za radnike ZET-a.   

Upravno vijeće Sindikata vozača i prometnih radnika je na sjednici održanoj 14.ožujka 2017.g. donijelo odluku da se pokrene postupak izmjene članka 71. TKU-a, kako bi se zaštitili radnici koji rade na mjestima na kojima ne udovoljavaju stručnom spremom u grupama složenosti i da bi radnici koji rade na pojedinim radnim mjestima mogli dobiti pripadajuća rješenja.  

Provjeri,  zašto je Sindikat vozača i prometnih radnika daleko najbrojniji

ZAUSTAVLJENO POTPISIVANJE UGOVORA

Kako su radnici podružnice ZET-a koji rade kao zaštitari, pozvani da potpisuju nove Ugovore o radu, uslijedila je reakcija Sindikata i postupak je obustavljen. U predloženim Ugovorima o radu nisu bili definirani uvjeti teži od normalnih i ostali dodaci, što nikako i ni po koju cijenu nećemo prihvatiti. Sindikat vozača i prometnih radnika, zajedno sa ostalih šest sindikata, smatra da je Nova organizacija ovakva i nedovršena, ne važeća i ne prihvatljiva.

Sedam sindikata ZET-a ( Sindikat branitelja i radnika- Matijević, Sindikat vozača tramvaja,busa i servisera-Harni, Sindikat UVA- Vlašić, Sindikat radnika JGPPRH- Kočet, Vozački sindikat- Marić, Vozački strukovni sindikat- Čermak i Sindikat vozača i prometnih radnika- Jelić) su poslali Upravi ZGH i ZET-a dopis u kojem traže da se zaustave sve radnje u s vezi primjene Nove organizacije, dok se ne promijeni čl.71 TKU-a i isti ne uskladi sa stvarnim stanjem u ZET-u. Nećemo prihvatiti polovična i ne cjelovita rješenja koja su na štetu radnika koje predstavljamo. Radnici koji dobiju poziv za potpisivanje bilo kakvog ugovora neka se prije potpisa jave u sindikat.

Ukoliko sami i bez sindikata potpišete bilo kakav pa i nepovoljan Ugovor, sindikati ne mogu utjecati na promjene istog, jer potpisom dviju strana Ugovor postaje zakonit. Imate svoj Sindikat i zaštiti te se!

UPUĆEN ZAHTJEV ZA UGOVORE O RADU ZA VOZAČE AUTOBUSA

Nakon održanog sastanka predsjednika Sindikata vozača i prometnih radnika sa voditeljicom podružnice dogovoreno je da se sa vozačima autobusa i parkiračima kojima istječe Ugovor na određeno vrijeme u svibnju 2017. g.potpiše Ugovor na neodređeno vrijeme.

Ugovori su potpisani od strane Uprave ZET-a i poslani na potpis u ZGH, te se očekuje njihovo prihvaćanje u predloženom obliku.
Ostalo je još mali broj vozača i parkirača koji će dobiti Ugovor na određeno ali i taj problem će biti riješen.

Ostaje neriješen problem pripadajućih koeficijenata ali i to bi trebalo uskladiti nakon rješenja članka 71. TKU-a i dovršetkom Nove organizacije. Sindikat neće dopustiti da vozači nakon tri godine rada u ZET-u ne dobiju koeficijent 2.4

VOZAČI TRAMVAJA POTPISALI UGOVORE O RADU

Nakon što su kandidati za vozače tramvaja, uspješno obavili prekvalifikaciju i položili za vozača tramvaja (H kategorija) isti su potpisali Ugovor o radu na određeno vrijeme (šest mjeseci) sa koeficijentom 2.20 i počeli su obuku sa starijim vozačima (mentorima).

Želimo im puno sreće u ovom iznimno teškom i odgovornom poslu a mentorima puno strpljenja u obučavanju. Iskusne i dugogodišnje vozače molimo da im budu od svesrdne pomoći i pomognu kada im pomoć bude potrebna.

Sindikat vozača i prometnih radnika je pritiskom na Upravu ZET-a osigurao da se vozačima tramvaja dok su na obuci plati redoviti fond sati. Veliki broj se učlanio u Sindikat vozača i prometnih radnika, te očekujemo i preostale da se učlane, kako bi imali pravnu i svaku drugu pomoć .  

Sindikat vozača i prometnih radnika uputio je zahtjev za smanjenje dvokratnih službi u tramvajskom podsustavu. U vrijeme nedostatnog broja vozača tramvaja, možda je bilo i opravdanog razloga za povećanje dvokratnih službi ali su te okolnosti prestale i tražimo da se dvokratne službe smanje na razinu prije povećanja

Uskoro kreće realizacija zahtjeva u opremanju prostorije za razvrstače i uređenje sanitarnih čvorova i tuš kabina u tramvajskom servisu Dubrava

Sindikat vozača i prometnih radnika je uputio naputak kontrolorima karata da svoj posao obavljaju sukladno Pravilniku. Cijeli tekst je objavljen na oglasnoj ploči i na stranici Sindikata

Sindikatu je neprihvatljiv odgovor odjela za organizaciju prometa u kojem stoji da nema potrebe za povećanjem voznih vremena na tramvajskom podsustavu. Tražimo zajednički sastanak Sindikata i vodstva Centra kako bi navedeni problem riješili.

Upućen je dopis u kojem se traži očuvanje dostojanstva zaštitara i povećanja broja čuvarskih mjesta


PRODAJA:

  • Povoljno kupanje u ST. Toplicama, kupanje u unutarnjim i vanjskim bazenima sa korištenjem saune 35 kn, kupanje, kupanje+sauna + masaža 30 min 80 kn, kupanje i ručak komplet 63 kn. Korištenje uz člansku iskaznicu. Kupanje u Tuheljskim za 45kn odrasli i 30kn za djecu.
  • Pregledi i obrada (magnetna) i u poliklinici Drinković, sve za članove jeftinije od 30- 50%.
  • Poliklinika Doko- pregledi i obrada 30 % jeftinije.
  • Najveća socijalna davanja za smrt člana, člana obitelji, rođenje djeteta, boravak u bolnici 100 kn po danu, Sindikat snosi 50% od plaćene kazne na radnom mjestu i druge pogodnosti koje ima ovaj Sindikat.
  • BAMT- Mače od igle do lokomotive na 50 rata za članove,

Pozajmica u iznosu 5 000 kn na dvanaest obroka, bez kamata, jedanput godišnje i mala od 1000 kn.

detaljne informacije u tajništvu na tel. 3651-516 i 517, te na web i facebook stranici

Sindikalni glasnik br. 27 od 01.03.2017

Sindikalni glasnik gr 27. od 01.03.2017

SINDIKATI TRAŽE IZMJENU ČL.71. TKU-a

Nakon održanog sastanka sedam sindikata ZET-a sa Upravom ZGH, na kojem je dobiveno čvrsto obećanje da se radnicima ZET-a, neće smanjivati prava, nastavljaju se aktivnosti u zaštiti prava radnika.

Ne rješavanjem članka 71, TKU-a postoji ozbiljan problem za 1024. radnika, koji imaju rješenja ne usklađena sa stručnom spremom i za radnike koji rade na određenim poslovima za koja nemaju rješenja.
Unatoč obećanjima, sindikati moraju stvoriti pravnu pretpostavku za sigurnost svakog radnika, jer u problemu bi se moglo naći i oko 175 vozača autobusa koji imaju III stupanj,tj.KV. Problem postoji i moramo ga žurno rješavati.

SASTANAK SEDAM SINDIKATA ZET-a:

27. veljače 2017.g. u sindikalnoj dvorani na Trešnjevci, održan je sastanak sindikata ZET-a ( Sindikat branitelja i radnika- Matijević, Sindikat radnika JGPPRH, Sindikat UVA- Vlašić, Sindikat vozača busa, tramvaja i servisera- Harni, Vozački sindikat- Marić, Vozački strukovni sindikat- Čermak i Sindikat vozača i prometnih radnika-Jelić), uz nazočnost predsjednika Sindikata Zgrebparkinga, Kleinbergera (Povjerenik Novog sindikata Blažević opravdano odsutan) kako bi krajnje ozbiljno pristupili rješavanju problema neusklađenosti organizacije sa TKU-om (grupe složenosti) što se reflektira na status radnika i mogućnost zadržavanja stečenih prava, te  dobivanja rješenja sukladno radnom mjestu na kojem trenutno rade.

U pokušaju primjene Nove organizacije, krajem 2015.g, obje strane su uvidjele niz nelogičnosti i neusklađenosti iste sa grupama složenosti, te bi primjenom iste znatno umanjili koeficijente velikog broja radnika ZET-a i ZGH. Sindikati koji djeluju u ZGH su izradili prijedlog izmjena članka 71. TKU-a, no zbog namjere Uprave ZGH o otkazivanju TKU-a, sindikati nisu išli sa zahtjevom o izmjenama Grupa složenosti.

Nakon dobivenog pravomoćnog sudskog spora Sindikata vozača i prometnih radnika, pozicija sindikata je puno bolja i stvoreni su svi preduvjeti da se krene u rješavanje problema.

Nastavno na tu temu, sedam sindikata ZET-a su, nakon održanog sastanka sa Upravom ZG, istoj poslali usklađeni prijedlog Grupa složenosti sa stvarnim stanjem u ZET-u.
Kako sindikati još nisu  dobili povratnu informaciju, na sastanku od 27.2.2017.g. je donesena odluka da se, prema Upravi ZGH ide sa prijedlogom izmjena čl. 71. kako su ga predložili sindikati. Očekujemo da će Uprava ZGH pristati na prijedlog sindikata, jer je to obostrani interes, te da će se navedeni Prijedlog sindikata implementirati u važeći TKU. Nakon toga bi trebali pristupiti usklađivanju Nove organizacije i primjenu iste. Gore navedeni sindikati ne pričaju „bajke“ i ne obmanjuju radnike ispraznim pričama, nego zajednički rješavaju probleme, od interesa za radnike.

ZAHVALA MILANA MIOČA

U organizaciji Sindikata vozača i prometnih radnika, odrađena je humanitarna akcija prikupljanja pomoći za našeg kolegu, vozača autobusa, Milana Mioča, kojem je izgorjela kuća u cijelosti. Radne kolege, zetovci dobrog srca, su prikupili 25 200, 00 kn, dok je Sindikat vozača i prometnih radnika,Milanu uručio 4 800,00 kn, što ukupno iznosi 30 000, 00 kn. Milan se sa suzama u očima zahvalio radnim kolegama i Sindikatu, koji su mu pomogli da, iznova krene u izgradnju svoga doma. Sindikat se zahvaljuje Stanku Garači, Peji Tadiću i Mirku Markoviću, dispečerima u Podsusedu i na Trešnjevci, koji su dali dodatni napor da ova akcija uspije. Radnici koji nisu imali prigodu učestvovati u akciji mogu to napraviti u tajništvu Sindikata ili na broj računa od Milana, koji se nalazi na stranici Sindikata. HVALA SVIMA !!!

Provjeri,  zašto je Sindikat vozača i prometnih radnika daleko najbrojniji

POLO MAJICE ZA SVE

Nakon što je Sindikat vozača i prometnih radnika, nabavio i osigurao test probu za polo majice i izraženog pozitivnog mišljenja radnika koji su nosili iste, uskoro će svi koji nose službenu odjeću dobiti polo majice. U razgovorima sa Upravom podružnice, osigurana je narudžba i uskoro kreće proizvodnja 3960 polo majica i cca 1000 ljetnih košulja.

Sindikat poziva sve radnike da čim prije probaju veličinske brojeve u skladištu, jer su brojevi uzeti po brojevima košulja, te mogu odstupati od stvarnih potreba. Radnici koji imaju primjedbe na kvalitetu ili nešto drugo neka se jave u Sindikat. Zamjena oštećene odjeće, ne krivnjom radnika, vrši se u dogovoru sa rukovoditeljem pogona.
Sindikat vozača i prometnih radnika je uputio primjedbe na Prijedlog pravilnika o službenoj odjeći, koje možete pročitati na facebook i web stranici Sindikata vozača i prom. radnika.

USKORO DOVRŠETAK PROSTORIJE ZA PARKIRAČE U TS DUBRAVA

Nakon što je Sindikat vozača i prometnih radnika uputio zahtjev za osiguranje prostorije za parkirače i prostorija  je napravljena ali nije dovršena i opremljena, očekujemo završetak radova. Predstavnici Sindikata vozača i prometnih radnika, koji u tramvajskom servisu ima sve više članova, obišli su navedeni prostor i razgovarali sa radnicima.
Upućen je zahtjev da se stave pločice i nabavi ormar, stol i nekoliko stolica, kako bi parkirači napokon imali svoj prostor za odmor i konzumiranje hrane.

U nastavku obilaska tramvajskog servisa i upozorenja od strane radnika, utvrđeno je da se unatoč zahtjevu Sindikata vozača i prometnih radnika nije ništa napravilo u obnovi sanitarnih čvorova i tuš kabina, koje su u razini prošlog stoljeća. Tražimo da se odmah krene u dovršetak prostora za parkirače, te krene renoviranje najmanje dvije tuš kabine i sanitarnih čvorova, koji su u ovakvom stanju opasnost za zdravlje radnika.
Ispred Sindikata bili su nazočni Hamidić, Vidović i predsjednik Jelić .  

SASTANAK SA RADNICIMA ZA U PRIJEVOZU INVALIDA

Predsjednik Sindikata vozača i prometnih radnika Jelić je sa dopredsjednikom za tramvajski podsustav Vidovićem i povjerenikom za prijevoz osoba sa invaliditetom Antonio Mužekom, posjetili su i razgovarali sa radnicima u prijevozu osoba sa invaliditetom.

Radnici su iznijeli probleme s kojima se susreću u obavljanju posla i neadekvatnim prostorom u kojem čekaju nastup na službu. Radnici u pratnji su upozorili na ne zaduživanje službene odjeće (često su u pratnji u civilnoj odjeći), te očekivanje da se kroz Pravilnik o službenoj odjeći i taj problem riješi.Riješeno.
Predsjednik Jelić je obećao zatražiti opremanje prostorije (spuštanje stropa i nabavka klima uređaja), te je nastavno na tu temu upućen zahtjev prema voditeljici podružnice

ZAŠTO SMO SVAKIM DANOM SVE BROJNIJI?

Sindikat vozača i prometnih radnika je prepoznat kod radnika u održavanju i servisima, gdje se problemi nisu rješavali, (samo su davana pusta obećanja) i radnici su shvatili da se njihovi problemi mogu riješiti samo kroz ovaj Sindikat, te postaju članovi.

Rezultati tih prelazaka su vidljivi. Riješen prostor za parkirače, nabavljene krokodilke, dogovoreno rješenje sanitarnih čvorova u TS Dubrava, rješenje grijanja u mehanizaciji i „letećoj ekipi“, rješavanje prostora za vozače osoba sa invaliditetom, službene odjeće za pratitelje i mnoge druge aktivnosti koje provodi ovaj Sindikat. I najvažnije, zaštitili smo umanjene koeficijenata radnicama u kadrovskoj službi (zaustavili primjenu organizacije i obećanje predsjednice Uprave da se neće smanjivati koeficijenti) sve su to radnje koje radnici osjećaju i vide kroz aktivnosti ovog Sindikata.

I na kraju aktivnost za izmjenu čl. 71. koji će biti na tragu sadašnjih prava radnika, a koji samo izmijenjen može jamčiti ista. U koliko navedeni članak ne riješimo imamo veliki problem. Sve   vodi i organizira Sindikat vozača i prometnih radnika uz suradnju navedenih šest sindikata, koji znaju da samo ujedinjeni možemo biti moćni i samo tako možemo polučiti rezultate.

nakon pritiska Sindikata, ugovori za parkirače su riješeni i trebaju biti potpisani

upućen zahtjev za promjenu semaforske regulacije na križanju Republike Austrije – Ilica

PRODAJA: Povoljno kupanje u ST. Toplicama, kupanje u unutarnjim i vanjskim bazenima sa korištenjem saune 35 kn, kupanje, kupanje+sauna + masaža 30 min 80 kn, kupanje i ručak komplet 63 kn.
Korištenje uz člansku iskaznicu.
Kupanje u Tuheljskim za 45kn odrasli i 30 za djecu.
Pregledi i obrada (magnetna) i u poliklinici Drinković, sve za članove jeftinije od 30- 50%.
Poliklinika Doko- pregledi i obrada 30 % jeftinije.
Najveća socijalna davanja za smrt člana, člana obitelji, rođenje djeteta, boravak u bolnici 100 kn po danu, Sindikat snosi 50% od plaćene kazne na radnom mjestu i druge pogodnosti koje ima ovaj Sindikat.
BAMT- Mače od igle do lokomotive na 50 rata za članove,

detaljne informacije u tajništvu na tel. 3651-516 i 517, te na web i facebook stranici

Sindikalni glasnik br. 26 od 15.02.2017.

Sindikalni glasnik br. 26 od 15.02.2017.

NEMA UMANJENA PRAVA RADNIKA ZET-a !!!


Kako je iz Uprave ZGH stigao dopis u kojem se traži provedba Nove organizacije, koja je nepotpuna i ne cjelovita i koja bi ugrozila prava 1024 radnika podružnice ZET-a, sindikati su poduzeli aktivnosti u rješavanju problema i zaštiti prava radnika. Zatražen je sastanak sa predsjednicom Uprave ZGH, kako bi se iznašlo kvalitetno rješenje na zadovoljstvo obiju strana. 10.2.2017.g. održan je sastanak koji je dao konkretne rezultate i na tragu je trajnog rješenja problema za radnika podružnice.

Na zahtjev sedam sindikata ZET-a ( Sindikat branitelja i radnika- Matijević, Sindikat radnika JPPRH- Kočet, Sindikat vozača tramvaja, busa i servisera – Harni, Sindikat UVA –Vlašić, Vozački sindikat –Marić, Vozački strukovni sindikat- Čermak i Sindikat vozača i prometnih radnika –Jelić), kojima su se priključili i Sindikat zagreparkinga- Klaimberger, te povjerenik Novog sindikata u veletržnici –Blažević, održan je sastanak sa Upravom ZGH. Sastanak je održan 10.2.2017.g u prostorima Zagrebačkog holdinga. Upravu ZGH su predstavljali Ana Stojić Deban- predsjednica , Željka Šurbek Deduš- direktorica za ljudske resurse u ZGH, Marko Mikulić –posebni savjetnik ispred Grada Zagreba i voditeljica podružnice ZET-a, Ljuba Žgela.

Tema sastanka je bila implementacija Nove organizacije i provedba iste, te utjecaj Nove organizacije na prava radnika ZET-a. Predstavnici sindikata su iznijeli svoje stajalište i štetne posljedice koje bi izazvala primjena nepotpune i ne cjelovite organizacije, te ne usklađenost iste sa TKU-om. Napomenuto je da nisu dovršeni Prilozi 2.4 i 5. a koji su vrlo važni u određivanju visine prava (dodaci na otežane uvjete, karte radnih mjesta i broj izvršitelja), te čine vrlo važan dio cjelovite organizacije.

Iznesena je i primjedba na proceduralnu pogrešku, koja je nastala tijekom pokušaja primjene Nove organizacije. Kako je Nova organizacija sastavni dio TKU-a, morala se poštivati procedura kolektivnog pregovaranja a ne primjena, zakonskim rokom objave na oglasnoj ploči. Sindikati su napomenuli da ni jedan od postojećih dokumenata nije u skladu sa čl. 71 TKU-a i sa stvarnim stanjem u podružnici i izrazili spremnost na rješavanje navedenog problema.

Zbog iznesenih činjenica, koje izazivaju strah kod radnika podružnice, sindikati su zatražili zaustavljanje svih aktivnosti u provedbi, dok se akti podružnice i stvarno stanje ne usklade sa čl.71. Predsjednica Uprave se složila da problema ima u neusklađenosti pojedinih dokumenata sa člankom 71. TKU-a i predložila da se isti riješe kroz kolektivno pregovaranje. Ana Stojić Deban je navedenim sindikatima dala čvrsto obećanje da se neće smanjiti ni jedno pravo radnika ZET-a, tako da radnici koji imaju Ugovore o radu neusklađene sa stručnom spremom, mogu napokon odahnuti.

Sindikatima ostaje da se kroz izmjenu članka 71.TKU-a, riješi problem radnika koji rade na poslovima više stručne spreme a nemaju rješenja za to radno mjesto i da napokon i ti radnici dobiju pripadajuća rješenja. Zajedničkim nastupom sedam sindikata ZET-a, napokon su se počeli ozbiljno rješavati problemi radnika. Radnici podružnice ZET-a su prepoznali stvarnu snagu zajedničkog nastupa i sigurnost iz te snage, te nam se sve više pridružuju i postaju članovi.

Sindikat vozača i prometnih radnika ne prodaje „maglu“ radnicima, nego sustavno u suradnji sa ostalih šest sindikata, rješava problem po problem. Kao najveći i daleko najbrojniji Sindikat u Zagrebačkom holdingu, Sindikat vozača je svjestan i svoje velike odgovornosti prema članovima Sindikata ali i ostalim radnicima ZET-a. Radnicima koji nisu sindikalno organizirani preporučamo da se učlane u Sindikat kako bi zajedno mogli rješavati pojedinačne ali i zajedničke probleme s kojima se susrećemo. Nitko nam nikada nije ništa dao ili poklonio, a da se za to nismo sami uspjeli izboriti.

>> samo brojan i moćan Sindikat može osigurati prava radnika<<

IZDVAJANJE ZET-a IZ ZGH ???

7.veljače 2017.g. u 13 sati u prostoru br.375 održan je sastanak predstavnika Grada Zagreba i Uprave ZGH sa temom reprogramiranje ugovora o leasingu tramvaja i izdvajanje ZET-a i Velesajma iz Holdinga. Na sastanku su nazočni Mirka Jozić pročelnica za gospodarstvo u Gradu Zagrebu, Slavko Kojić pročelnik za financije, te iz ZGH Ana Stojić Deban predsjednica Uprave ZGH i Slobodan Ljubičić.Sindikati iz ZET-a (Sindikat branitelja i radnika- Matijević, Sindikat UVA -Vlašić, Sindikat radnika JGPPRH- Kočet, Vozački sindikat - Marić, Vozački strukovni sindikat -Čermak i Sindikat vozača i prometnih radnika- Jelić ) daju punu potporu namjeri izdvajanja ZET-a iz ZGH i očekuju što bržu provedbu navedenog. Očekujemo također da se napravi kvalitetno reprogramiranje ugovora o leasingu tramvaja, te da napokon gore navedeni sindikati u ZET-u sami odlučuju o pravima radnika ZET-a. Uvjereni smo da znamo kako i na koji način zaštititi prava radnika ZET-a čime bi napokon radnici ZET-a mogli svoj posao obavljati bez stresa i straha za svoju egzistenciju i egzistenciju svoje obitelji. Znali smo prije udruživanja rješavati probleme, znati ćemo i poslije.

RJEŠAVANJE PROBLEMA U SERVISU AUTOBUSA DUBRAVA

Nakon upućenog zahtjeva Sindikata vozača i prometnih radnika u kojem se traži nabavka dvije dizalice za gumare, Uprava podružnice je riješila problem. U autobusni servis u Dubravi su stigle dvije nove dizalice, tzv. Krokodilke, koje će u mnogome olakšati posao radnicima na izmjeni guma na autobusima. Nakon bezuspješnog pokušaja rješavanja navedenog problema sa drugim sindikatima, gdje su isti bili članovi, veći broj radnika je prepoznao Sindikat vozača i prometnih radnika i istinsko zalaganje za bolje uvjete povjerenika u servisu autobusa Ante Ešegovića, kao zalog sigurnosti rješavanja problema i postali članovi ovog Sindikata. Problema ima puno i Sindikat vozača i prometnih radnika je spreman iste sustavno rješavati na zadovoljstvo radnika.

PRODULJENJE UGOVORA VOZAČIMA AUTOBUSA I PARKIRAČIMA !

Sindikat vozača i prometnih radnika je zatražio da se vozačima autobusa i parkiračima u garažama produlji Ugovor o radu, kojima ističe krajem veljače. Uprava je uputila zahtjev prema Zagrebačkom holdingu i uskoro bi problem trebao biti riješen. Kako su Ugovori na određeno, Sindikat vozača i prometnih radnika će inzistirati da se u što skorijoj budućnosti s istima sklopi Ugovor na neodređeno vrijeme. Također moramo u Novoj organizaciji pokušati osigurati otežane uvjete za „parkirače“ jer isti rade u iznimno teškim uvjetima sa koeficijentom 2.00

OPREMANJE PROSTORIJE GRAĐEVINSKE INTERVENTENE EKIPE

Predstavnici Sindikata vozača i prometnih radnika (predsjednik IO Pletković, dopredsjednik za tramvajski podsustav Vidović i predsjednik Jelić) obišli su prostorije Građevinske interventne ekipe i održali sastanak sa radnicima. Radnici su izrazili nezadovoljstvo lošim uvjetima i neriješenim grijanjem. Nakon obavljeni razgovora sa voditeljem građevinskog pogona i Upravom, dobili smo obećanje da će se dolaskom toplijih dana pristupiti prikapčanju grijanja i temeljitoj obnovi prostora u kojima borave radnici interventne ekipe.

U ČIJEM SE INTERESU DONOSE ODLUKE?

Sindikat vozača i prometnih radnika traži da se pod žurno povuče krajnje nerazumna odluka upućena kontrolorima karata o tome da se tolerira vrijeme isteka na voznoj karti i da se ne „zaključavaju“ validatori pri kontroli karata. Tko ima pravo tražiti da ne kaznite putnika ako mu je karta istekla, makar i minutu? Nitko. Cijena vozne karte je znatno smanjena i nemate pravo tražiti da kontrolori toleriraju istek vremena. Kada su, napokon, u kontroli karata ostali pošteni i čestiti radnici (riješili smo se problematični) Vi im ne date da rade pošteno svoj posao i time sebi opskrbe malo veću plaću a podružnici uprihode velika materijalna sredstva. Povucite nerazumnu i štetnu odluku, jer time nanosite štetu podružnici a u javni prijevoz uvodite totalni „javašluk“.

VELIKA HUMANITARNA AKCIJA: Našem radnom kolegi Milanu Mioču, vozaču autobusa u Podsusedu, izgorjela je kuća. Milan je do jučer imao sve a danas na žalost ostao bez svega. Pozivamo radnike ZET-a da se odazovu i pomognu Milanu, bez obzira na sindikalnu pripadnost, pogon ili bilo što drugo. Prikupljanje pomoći biti će 21 i 22.2. u svim pogonima.

>>detaljne informacije u tajništvu na tel 3651-516 i 3651-517, te na web i facebook stranici<<

Sindikalni glasnik br. 25 od 01.02.2017

Sindikalni glasnik br. 25 od 01.02.2017

UGROŽENA PRAVA 1024 RADNIKA ZET-a!!!

I ako je od strane sedam sindikata upućen jasan i nedvosmislen stav oko pokušaja primjene nedovršene Nove organizacije, gdje su sindikati upozorili Upravu o neprihvatljivosti primjene necjelovite i neusklađene Nove organizacije sa člankom 71. TKU-a, nastavlja se pritisak na prava radnika.

Unatoč tomu što je Pravilnik o organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta podružnice Zagrebački električni tramvaj potpisan od strane Pregovaračkih odbora Uprave i sindikata, želi se primijeniti samo onaj dio koji njima odgovara i s kojim će ugroziti prava 1024 radnika podružnice ZET-a. Sindikati su zatražili da se obustavi postupak primjene Nove organizacije i da se radnici ne prisiljavaju da potpisuju nove Ugovore o radu,  do konačnog rješenja!

Sve više nam se obraćaju članovi Sindikata i ostali radnici ZET-a, od kojih se traži da potpisuju nova rješenja sukladno Novoj organizaciji, u kojima su im smanjena prava iz TKU-a. Sindikati su upozorili Upravu da se ne provodi samovolja nad radnicima, sve dok se u cijelosti ne dovrši Nova organizacija i dok se članak 71. TKU-a ne uskladi sa stvarnim stanjem u podružnici. Sa ovakvom ne cjelovitom organizacijom veći dio od gore navedenog broja radnika bi imao manje koeficijente i ako rade vrlo profesionalno i odgovorno svoje poslove preko dvadeset i više godina, dok drugi ne bi mogli dobiti rješenja za radna mjesta koja kvalitetno obavljaju dugi niz godina.

Stav sindikata je da se radnicima koji su do sada kvalitetno obavljali svoje poslove mora izdati pripadajuće rješenje sa naslova radnog mjesta kojeg rade, a da ostali zadrže koeficijente koje su do sada imali. Veliki problem je što  u dosadašnjoj izradi Nove organizacije nema dovršeni Priloga 2. 4. i 5.

Imamo problem i moramo biti spremni preuzeti odgovornost za rješavanje istog.

Pred nama je vrijeme odlučnosti sindikata i spremnosti za pregovaranje kako bi kroz Dodatak VI promijenili grupe složenosti i time omogućili svima zadržavanje trenutni prava.

Ne možemo radnicima „prodavati maglu“ kao neki sindikati a u stvari se boje odlučnih poteza s kojima se mora i može zaustaviti agresija usmjerena na radnike.  
Sindikat vozača je znao očuvati TKU i znati će očuvati i ostala prava koja se pokušavaju sustavno umanjivati.
Radici ZET-a nam daju povjerenje sve više i to povjerenje moramo opravdati, te smo spremni zajedno sa ostalih šest sindikata, koji zajednički rade od interesa za radnike, poduzeti aktivnosti u zaštiti prava radnika.

Pred nama je još jedan veliki izazov i samo zajedničkim nastupom prema poslodavcu moći ćemo iznaći rješenje koje će zadovoljiti radnike Zagrebačkog električnog tramvaja. Kako bi zauzeli zajednički stav za 1.2.2017.g. je zakazan sastanak Sindikata branitelja i radnika - Matijević, Sindikat UVA - Vlašić, Sindikat radnika JGPPRH - Kočet, Sindikat tramvaja busa i servisera - Harni, Vozački strukovni sindikat - Čermak, Vozački sindikat - Marić i Sindikat vozača i prometnih radnika - Jelić, koji će se održati u prostorima ZET-a.

SVE VIŠE NEISPRAVNIH AUTOBUSA

Sindikat vozača i prometnih radnika upozorava na sve lošije održavanje autobusa, čime se ugrožava sigurnost u prometu. Nakon što je u dva navrata (nalet na policijsko vozilo i osobni automobil ) u autobusu zakazao sustav kočenja, postavlja se ozbiljno pitanje slabog ili skoro nikakvog održavanja u autobusnom podsustavu. Čak se spominje da na jednom od autobusa nije bilo periodičnog pregleda. Neshvatljivo je da se bilo tko ponaša krajnje neozbiljno i time ugrožava sigurnost vozača autobusa ali i putnika korisnika usluga. Tražimo od odgovornih da pod žurno poduzmu radnje u sprečavanju gore navedenih pojavnosti, te smo u protivnom spremni zatražiti odgovornost osoba koji su zaduženi za tehničku ispravnost autobusa, koju jamče svojim potpisom. Sigurnost u prometu nema alternativu.

>> Samo jak i brojan sindikat može zaštititi Vaše interese<<

UPOZORENJE ZA VOZAČE

Nakon što je prije tridesetak dana vozaču tramvaja izrečena zaštitna mjera zabrane upravljanja vozilom H kategorije na tri mjeseca, stigla je i druga. Vozaču autobusa u AP Podsusedu je I Postaja prometne policije Zagreb izdala obvezni prekršajni nalog kojim mu je izrečena novčana kazna kao i zaštitna mjera zabrane upravljanja vozilom D kategorije u trajanju od 6 mjeseci, a koji je nalog postao pravomoćan i izvršan.

Vozač nije na vrijeme zaštitio svoje interese i nije se na vrijeme obratio u Sindikat i preko odvjetničkog društva „Lozo & partneri“ osporio prekršajni nalog, što je rezultiralo pravomoćnom kaznom. Odvjetnički ured je spreman sudskim putem osporiti izrečenu kaznu, ali je za navedeni spor potrebito određeno vrijeme. Za to vrijeme vozač autobusa ima zabranu upravljanja D kategorijom i time mu je ugroženo radno mjesto.

Sindikat vozača i prometnih radnika pokušava iznaći rješenje za vozača autobusa do okončanja sudskog spora. Iz navedenog Vas upozoravamo na ozbiljnost u situacijama kada se dogodi prometni prekršaj, te da odmah dođete u Sindikat i osigurate sebi besplatnu pravnu zaštitu. Sindikat vozača i prometnih radnika je uz besplatnu pravnu zaštitu osigurao i vraćanje 50%  od izrečene kazne, koje su danas iznimno velike.

SPORAZUM KOJI NAM DAJE SIGURNOST

2.siječnja 2017.g. voditeljica podružnice ZET-a Ljuba Romčević Žgela i gradonačelnik Grada Zagreba Milan Bandić potpisali su sporazum u kojem stoji da će u narednih petnaest godina ZET biti prijevoznik u gradu. Ovo je veliki korak u očuvanju ZET-a u cijelosti i izniman doprinos sigurnosti radnih mjesta u podružnici, posebice za autobusni podsustav. Također uspjeh je postignut i povećanjem subvencije Grada Zagreba ZET-u, koja je za prošlu godinu iznosila cca 480 000 000,00 kn a za ovu godinu je dogovoreno i potpisano oko 650 000 000,00 kn. No najvažnije je da je za svaku slijedeću godinu dogovoren parametar, po kojem se točno zna iznos subvencije Grada Zagreba ZET-u. Uvećani iznos subvencije nam daje za očekivati da će se više ulagati u podružnicu ZET-a, nabavljati rezervni dijelovi, oprema i sredstva, te opremanje infrastrukture. I ako je postojao veliki pritisak da se potpiše sporazum o subvenciji "po mogućnosti" g. Žgela je uspjela snagom argumenata osigurati puno povoljniji ugovor. Ostaje nam da kao socijalni partneri dogovorimo prioritete ulaganja sredstava i znatno poboljšamo uvjete vozača i drugih prometnih radnika, radnika u održavanju i servisa, te svih ostalih. No najvažnije u svemu je činjenica da smo dobili sigurnost u očuvanju  ZET-a u cijelosti  a time i sigurnost radnih mjesta u naredni petnaest godina.

UPUĆEN ZAHTJEV ZA POPRAVAK SKRETNIČKIH SKLOPOVA

Sindikat vozača i prometnih radnika je uputio dopis prema rukovoditeljici poslovnog područja održavanje Jasenki Pleić u kojem se traži brže i kvalitetnije održavanje skretničkih sklopova. Ne prihvatljivo nam je da pojedine skretnice stoje i po više mjeseci u kvaru i da nitko ništa ne poduzima. Tražimo posebice, da se pod žurno poprave skretnice koje su na frekventnim mjestima, te na mjestima gdje izlazak vozača iz vozačkog prostora nije siguran. Sve više skretnica je u kvaru, te od Vas tražimo žurno popravljanje istih.

RJEŠAVANJE GRIJANJA KOD INTERVENTNE GRAĐEVINSKE EKIPE

Predstavnici Sindikata vozača i prometnih radnika su obišli prostorije Interventne građevinske ekipe, te sa predsjednikom IO Željkom Pletkovićem u razgovoru sa radnicima traže rješavanje grijanja u navedenim prostorima. Nakon održanog sastanka i razgovora sa voditeljem odjela Franjom Miličevićem, Sindikat će uputiti Upravi zahtjev za uvođenjem grijanja i sređivanja prostorija radnika Interventne građevinske ekipe.

KOMENTAR: Sindikat vozača i prometnih radnika je jedini Sindikat u ZGH koji je dobio sudski spor u tužbi protiv ZGH u dokazano neopravdanom otkazivanju TKU-a, čime smo jedino mi zaštitili prava radnika regulirana TKU-om. To je činjenično stanje svima u ZGH poznato. No sada se pojavljuje nešto što baca sumnju u poštene i korektne namjere pojedinih sindikalnih lidera. Po izjavama istih Uprava ZGH tuži njih zbog TKU-a a ne Sindikat vozača i prometnih radnika koji je tužio i dobio spor. Čudno. Bojim se da to nisu „igre“ pa da se izgubi spor, tj. da ga Uprava ZGH dobije i da sve ide na Ustavni sud čime bi se možda pokušao osporiti i ovaj dobiveni spor. Neshvatljivo je i da smo na okupu skoro svi zetovi sindikati osim baš ti koji su tuženi. Možda je ovo samo plod dubljeg razmišljanja i volio bih da nije tako, ali…. puno toga nam nije jasno. Čudno. Upravo iz naše vjerodostojnosti i suradnje sa ostalim sindikatima (i ako smo daleko najbrojniji)radnici nam daju povjerenje, jer vjeruju da nismo „foliranti“ nego predstavnici radnika.

PRODAJA: povoljno kupanje u St. Toplicama u unutarnjim i vanjskim bazenima sa korištenjem saune za 35 kn, kupanje uz saunu i masažu od 30 minuta za 80 kn, kupanje uz kompletan ručak za 63 kn. Korištenje uz člansku iskaznicu. Karte za Tuheljske toplice - 45kn odrasli, 30kn djeca. Povoljno kvalitetni domaći med.
Najveća socijalna davanja za članove, pozajmica od 5.000 kn po učlanjenju, bez kamata i do dvanaest obroka, bolničko liječenje 100 kn po danu, smrt člana na radnom mjestu 10.000 kn i dr.

>> detaljne informacije u tajništvu na tel 3651 516 i 517, te na web i facebook stranici sindikata<<

Sindikalni glasnik 1/17 - od 18.01.2017

Sindikalni glasnik 18.01.2017.

SINDIKATI ZAUZELI  JASAN STAV OKO ORGANIZACIJE

Nakon što je stigao zahtjev iz Uprave podružnice oko nastavka i dovršenja Nove organizacije podružnice ZET-a, koja nije cjelovita i u kojoj nema otežanih uvjeta rada, te po kojoj bi za više od 900 radnika ZET-a prijetilo smanjenje koeficijenata, sindikati koji djeluju od interesa za radnike ZET-a su se očitovali na Prijedlog Uprave

ZAGREBAČKI HOLDING d.o.o.
Podružnica Zagrebački električni tramvaj
17.siječnja 2017.g.

PRAVNI POSLOVI

Predmet: Odgovor sindikata koji djeluju u ZET-u na Prijedlog Uprave podružnice ZET-a o donošenju Priloga Pravilniku o organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta podružnice Zagrebački električni tramvaj

Poštovana,
Nakon što smo od Vas dobili prijedloge Priloga 4. i 5. (sistematizacija radnih mjesta po organizacijskim jedinicama i karte radnih mjesta) Pravilnika o  organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta podružnice Zagrebački električni tramvaj, dolje potpisani sindikati očituju se kako slijedi
1.U dopisu navodite da isti dajete sindikatima na SAVJETOVANJE  umjesto da pozovete sindikate na PREGOVORE, jer je spomenuta tematika predmet kolektivnog pregovaranja sa sindikatima
2.Organizacija i sistematizacija radnih mjesta podružnice ZET-a nije u cijelosti dovršena, te kao takva nije primjenjiva, jer nije u skladu sa odredbama TKU-a. Ovakva organizacija ne bi se mogla primjenjivati na preko 900 radnika ZET-a u koliko ne izmijenimo čl.71 TKU-a, bez čije prilagodbe postojećem stanju u ZET-u nije moguće sprovesti cjelovitu organizaciju
3.Također, u ovom Prijedlogu organizacije nije zastupljen (izostavljen je) Tarifni prilog 2 (uvjeti teži od normalnih) Kolektivnog ugovora za radnike ZET-a, koji je sastavni dio Temeljnog kolektivnog ugovora

Radi svega gore navedenog predlažemo da se pristupi izmjeni čl.71 TKU-a, te nakon toga izradi Nove organizacije podružnice ZET-a.

ZAJEDNIČKI STAV SEDAM SINDIKATA ZET-a :

  1. Sindikat vozača i prometnih radnika - Jelić,
  2. Sindikat branitelja i radnika - Matijević,
  3. Sindikat tramvaja busa i servisera - Harni,
  4. Sindikat radnika JGPPRH - Kočet,  
  5. Sindikat UVA - Vlašić,
  6. Vozački strukovni sindikat - Čermak i
  7. Vozački sindikat – Marić

 Samo jak i brojan sindikat može zaštititi Vaše interese

DOPIS PREMA UPRAVI PODRUŽNICE

Predstavnici sedam sindikata u ZET-u su uputili dopis Upravi podružnice u kojoj upozoravaju na neprihvatljive aktivnosti u svezi premještaja radnika, pozivanja na razgovore i pokušaj umanjenja prava radnika pripremajući rješenja koja nisu u skladu sa postojećim stanjem i pripremajući Ugovore o radu sa određenim umanjenjima, što je nedopustivo i u suprotnosti sa odredbama TKU.

Tekst dopisa:
„Poštovana, imamo saznanja da se organiziraju razgovori sa pojedinim radnicima u svezi premještaja na druga radna mjesta a nekima su već i izdana rješenja o premještaju i novi Ugovori o radu, i ako Nova organizacija nije završena i usvojena.
Stoga  od Vas tražimo da navedene radnje zaustavite do završetka procesa organizacije u cijelosti.
Ukoliko se te aktivnosti nastave, sindikati će poduzeti radnje u zaštiti interesa radnika podružnice ZET-a, sukladno pozitivnim zakonskim propisima.
U očekivanju uvažavanja stavova sindikata i nastavku socijalnog dijaloga sa sindikatima
srdačno Vas pozdravljamo“

Sindikat vozača i prometnih radnika zajedno sa drugih šest sindikata koji rade u interesu radnika, neće prihvatiti da se ugrozi preko 900 radnika i da isti dobiju Ugovore o radu sa manjim koeficijentima od sadašnjih.
Neprihvatljivo nam je da se za mjesto otpremnika, kontrolora, dispečera ili prometnika, te poslovođu u servisu traži viša ili visoka stručna sprema.
Sindikat vozača i prometnih radnika je već davno poveo inicijativu da se svim radnicima koji imaju VŠS ili VSS, pronađe radno mjesto sukladno stručnoj naobrazbi a da se za gore navedena radna mjesta biraju dobri, kvalitetni i iskusni vozači ili majstori koji znaju najbolje kako organizirati i voditi promet ili organizirati proces posla u održavanju i servisima.

Možda je ovo pokušaj dolaska većeg broja visoko obrazovanih ljudi izvana na mjesta otpremnika, kontrolora, poslovođe i dr. koji o tom poslu nemaju pojma a naši dugogodišnji kvalitetni radnici koji imaju sve u „malom prstu“ neće moći dobiti prigodu.
To nije za Sindikat vozača i prometnih radnika  prihvatljivo i učiniti ćemo sve da takav pokušaj zaustavimo !

VOZAČI AUTOBUSA DOBILI UGOVORE NA NEODREĐENO

Nakon inicijative Sindikata vozača i prometnih radnika, te održanog sastanka voditelja kadrovske službe Pavičića, direktorice za ljudske resurse u ZGH Željke Šurbek Deduš i predsjednika Sindikata vozača i prometnih radnika Jelića vozačima autobusa koji su imali Ugovor o radu do promjene upravljačke strukture, potpisan je Ugovor o radu na neodređeno vrijeme.

Izuzetak je neznatan broj vozača koji imaju treći stupanj škole, koji su dobili Ugovor na šest mjeseci.

Kako se priprema rješenje Nove organizacije podružnice i rješenje zapreka oko izdavanja rješenja svima uskoro će i preostali vozači dobiti rješenja na neodređeno vrijeme.

Mnogi su vozači više od dvije godine a nije im se povećao koeficijent sukladno dogovorenom, te se nastavlja se aktivnost Sindikata vozača i prometnih radnika u tom smjeru.
Svi vozači ali i ostali radnici koji su primljeni na manje koeficijente moraju ostvariti uvećani koeficijent nakon dvije a isti kao i ostali nakon tri godine rada.

Očekujemo uskoro rješenje navedenog problema i ostvarenja pripadajućeg koeficijenta za svakog radnika.

Vozač autobusa nakon dvije godine mora dobiti koeficijent 2.30 a nakon tri godine kao i ostali 2.40 i od toga Sindikat vozača i prometnih radnika neće odustati, jer je to predviđeno potpisanim Pravilnikom između sindikata i Uprave ZET-a.

KOMENTAR:

Sindikat vozača i prometnih radnika je kao i nebrojeno puta do sada znao zaštititi interese radnika podružnice ZET-a. Sačuvali smo TKU čime smo osigurali prava radnika u nadolazećem periodu, bez umanjena.

Nismo pričali i prodavali demagogiju da ćemo ovo ili ono, nego što smo obećali i napravili smo.
Uspjeli smo ujediniti sedam sindikata u ZET-u, što nam daje ogromnu snagu u vremenu koje je pred nama.
Svjesni smo da ima puno problema od nedovršene organizacije do nedostatka radnika svih struktura.
Uvjereni smo da ćemo uz sve veću potporu radnika ZET-a riješiti anomalije u TKU i izmijeniti članak 71 koji je uzrok problema preko 900 radnika i izaziva nesigurnost na radnom mjestu.

Moramo osigurati preduvjete da svatko dobije rješenje sa naslova radnog mjesta a time i plaću.

Riješili smo problem TKU-a ali je pred nama  još puno posla.
Mi Vam nećemo pričati „bajke“ nego Vas pozivamo da zajedno rješavamo sve probleme.

Nitko Vam ništa nije a i neće pokloniti a da se za to nije izborilo i zato budite član sindikata.


PRODAJA:
Povoljno kupanje u ST. Toplicama, kupanje u unutarnjim i vanjskim bazenima sa korištenjem saune 35 kn, kupanje, kupanje+sauna + masaža 30 min 80 kn, kupanje i ručak komplet  63 kn. Korištenje uz člansku iskaznicu.
Kupanje u Tuheljskim za 45kn odrasli i 30 za djecu.
Možete povoljno naručiti piletinu- isporuka 31.1. u 12 i 30.
Povoljno med.
Najveća socijalna davanja za članove u SVPRZZ.
Pozajmica od 5000 kn bez kamata nakon učlanjenja

detaljne informacije u tajništvu na tel 3651 516 i 517, te na web i facebook stranici sindikata

Kako pristupiti?

Prema Statutu USVPRH svaki član Sindikata ima pravo:

  • sudjelovati u sindikalnom radu i aktivnostima,
  • birati i biti biran u sindikalna tijela, osim onih tijela u koja se član imenuje,
  • biti izvješćivan glede aktivnosti i odluka sindikalnih tijela putem svoje povjerenika.
  • inicirati aktivnost, davati prijedloge vezane za rad i programske ciljeve,
  • pravnu i materijalnu pomoć sukladno odredbama ovog Statuta.

Za pristupanje u članstvio sindikata potrebno je ispuniti pristupnicu pripadajućem sindikatu.

FB USVPRH

FB SVPR ZET

FB SVPR Autotrolej Rijeka