- Detalji
-
Kreirano: 25. 09. 2014.
Sindikat vozača i prometnih radnika je uputio dopis Direktoru ZET-a u kojem se traži sastanak Uprave ZET-a i predstavnika Sindikata. Kako je problema sve više i isti se ne rješavaju zadovoljavajućom dinamikom ili se uopće ne rješavaju zatražen je i dogovoren sastanak. Na sastanku koji je održan 18.9 u stručnoj knjižnici ZET-a ispred Sindikata su nazočili: Robert Nikolić i Ivica Grgić dopredsjednici Sindikata, Vladimir Jozić predsjednik Skupštine, Stjepan Štaba predsjednik IO AP Podsused, Zoran Maslač predsjednik IO TP Trešnjevka,Zoran Vidović predsjednik IO TP Dubrava, Ivica Dumenčić predsjednik IO AP Dubrava, Davor Šarić predsjednik IO za ured i kontrolu karata, Pero Marčić predsjednik IO Centar i Anto Jeli predsjednik Sindikata, dok su ispred Uprave ZET-a bili nazočni: Ivan Tolić direktor ZET-a i član Uprave ZGH, Ljuba Žgela zamjenica direktora, Stjepan Tokić direktor poslovnog područja promet, Siniša Uglik direktor poslovnog područja održavanje, Željko Podbojec rukovoditelj poslovne jedinice Dubrava, Paško Đirlić voditelj službe za nadzor, upravljanje i razvoj prometai Miljenko Žagar koordinator autobusnog prometa Podsused.
Na sastanku je od Uprave zatraženo da se problemi na koje ukaže Sindikat rješavaju brže i efikasnije, te da pojedinci koji nisu spremni ili ne znanjem usporavaju postupak rješavanja problema posebice onih koji ne iziskuju veća materijalna sredstva, moraju snositi posljedice svog nerada ili neznanja. Zatraženo je da se žurno provjere sva vozila i pripreme za zimske uvjete eksploatacije. Grijanje na autobusima i tramvajima, te opremljenost autobusa gumama propisanim za zimske uvjete mora biti riješeno prije dolaska niskih temperatura, te druge nedostatke popraviti čim prije kako bi spremni ušli u zimske uvjete eksploatacije. Izlazak vožnjom unazad na okretištima je nedopustiv i navedeni problem se mora što prije riješiti ili na drugi način osigurati izlazak bez tragičnih posljedica (nesreća vožnjom unazad na Črnomercu). U zaštiti vozača i kontrolora karata nije se puno učinilo iako je Sindikat vozača uputio prijedlog i prema Upravi ZGH i Gradu kao vlasniku. Očekujemo učinkovitije mjere zaštite, bržu i bolju suradnju sa djelatnicima MUP-a, te zaštitu pravne službe ZET-a pri sudskim sporovima koji su nastali na radnom mjestu i od istih nećemo odustati do realizacije zahtjeva. Direktor je sa razumijevanjem prihvatio činjenice u neopravdanosti uvođenja prevelikog broja dvokratnih službi u tramvajskom podsustavu i dat je nalog da se iznađe bolje rješenje u kojem bi bile zadovoljene potrebe građana za prijevozom ali sa što manjom štetom za vozače. Zatražena je provjera voznih vremena posebice na autobusnom podsustavu i da se ista poprave tamo gdje se pokaže da su nedostatna. Iako smo nebrojeno puta upozoravali na štetnost nemogućnosti vozača da pojačava ili smanji čujnost sustava „Atron“ koji ako je preglasan iritira putnika i ometa vozača. Na zahtjev Sindikata premještena su službena kola sa trase Dubrava-Trešnjevka na trasu Ivanje reke ali se nije napravio cjelovit prijedlog Sindikata. Zatraženo je da se pod žurno osigura prijevoz službenim kolima od spoja Jukićeva do spremišta Trešnjevka. Zahtjev je prihvaćen i za koji dan bi trebala službena kola iz Šibica od spoja Jukićeva nastaviti Tratinsko i Ozaljskom do spremišta . Dobili smo odgovor da se garaža V.Gorica iseljava do kraja godine i traži se rješenje ostavljanja autobusa između navrata, čime bi znatno bio smanjen prazan hod. Sindikat vozača i prometnih radnika je inicijativom prema Upravi osigurao da se otvore restorani u Podsusedu i Dubravi, no isti nisu kvalitetom i kvantitetom dovoljno opskrbljeni te radnici često ostaju uskraćeni za mogućnost konzumiranja hrane i u ovako skromnom izboru. Očekuje se po odgovoru Direktora ubrzo izdvajanje ZET-a u samostalno društvo. Direktor je ove ali i druge navode prihvati vrlo odgovorno te je dat nalog da se pripreme rješenja i realiziraju opravdani zahtjevi Sindikata. Mladi vozači budite članovi Sindikata jer samo tako možete imati sigurnost na radnom mjestu i ostvarenje prava iz tog naslova. Provjerite, popričajte sa predstavnicima Sindikata i nakon saznanja o snazi i broju članova, te strukturi članstva donesite odluku o izboru. Sve pogodnosti i prava možete koristiti odmah po potpisanoj pristupnici.
Detaljnije izvješće sa sastanka i o drugim aktivnostima možete pročitati na web stranici ili na oglasnim pločama Sindikata.
Zbog sve većih potreba i pomoći članovima ovog Sindikata donesena je odluka o povećanju pozajmice na 5 000 kn i na otplatu od osam mjeseci.Odluka stupa na snagu u rujnu.
Sve o radu članica USVPRH i Sindikata vozača i prometnih radnika pročitajte na :
Web stranica : http://www.usvprh.hr/site/
Facebook Usvprh : https://www.facebook.com/usvprh
Facebook Svpr ZET - Zagreb : https://www.facebook.com/svprz
Organizirana je promotivna prodaja sportskih paketa LEGEA (dres,gaće, štucne,radna trenirka, svečana trenirka,kapa, ljetna jakna, zimska jakna i torba ) za 899 kn na deset obroka.
Osigurali smo vrlo povoljno karte za Tuheljske toplice, odrasli 40 a djeca 25 kn, dok su iste u Tuheljskim toplicama u prodaji po cijeni od 60 kn radnim danom, 70 kn vikendom te za djecu 35 radnim danom a 45 vikendom.
Donesena je odluka da se članu sindikata kome umre član uže obitelji uz nepovratnu pomoć koju ostvaruje sukladno Pravilniku o raspodjeli sredstava omogući i pozajmica od 5000 kn unaprijed,kako bi se istom pomoglo oko organizacije sprovoda.
Odlukom Upravnog vijeća a zbog sve veće potrebe članstva povećan je iznos pozajmica na 4 000 kn na šest obroka dok je mala pozajmica 1000 kn. Član istu može ostvariti jedanput godišnje a obavijest o vremenu i načinu isplate u tajništvu Sindikata.
Iz grupacije EUROHERC u čijem je sastavu i SUNCE osiguranje stigla je puno povoljnija ponuda o obveznom osiguranju a detalje o pogodnostima možete dobiti u tajništvu gdje se i izrađuju police osiguranja.
Član Sindikata koji želi obaviti tehnički na drugim mjestima može uzeti pozajmicu od 1000 kn na više obroka.
Croatia dopunsko zdravstveno osiguranje možete sklopiti odmah po cijeni od 70 kn s istim pravima kao i HZZO. Potpisivanjem obrasca u tajništvu našeg sindikata raskidate dosadašnje osiguranje i odmah dobivate puno povoljnije Croatia dopunsko zdravstveno osiguranje sa potpuno istim pravima kao i HZZO plus B lijekovi.
Omogućena je kupovina u trgovinama Perutnina Ptuj uz popust 10% uz predočenje članske iskaznice sindikata.
Članovima sindikata omogućen je tehnički pregled za osobna vozila na osam rata u stanici za tehnički pregled u Zaprešiću. Dodatne informacije u tajništvu.
Progreso grupa posreduje kod dizanja i refinanciranja nenamjenskih,stambenih i hipotekarnih kredita svih banaka na jednom mjestu. BAMT Mače – kupovina na 50 rata za članove i 40 rata za ostale; Trgovina Pivka – prodaja na 4 rate; Mesnica Bajić na Ljubljanici – do 3 rate; Očna optika Aralica i Monokl – do 5 rata; Borovo – kupovina obuće na 3 rate, za članove 5% popusta; Auto-škola Drvinje i auto-škola Bolid u Sesvetama – na 10 rata; potvrde o kreditnoj sposobnosti od 8- 14 sati u tajništvu sindikata, informacije na tel. 365-1516.
- Detalji
-
Kreirano: 25. 09. 2014.
ZAPISNIK
Sa sastanka predstavnika Sindikata vozača i prometnih radnika sa Upravom ZET-a, održanog 18.rujna 2014.g. u stručnoj knjižnici u ZET-u
NAZOČNI:
-od strane Sindikata: Robert Nikolić dopredsjednik Sindikata, Ivica Grgić dopredsjednik Sindikata, Vladimir Jozić predsjednik Skupštine, Stjepan Štaba predsjednik IO APP, Zoran Maslač predsjednik IO TPT, Zoran Vidović predsjednik IO TPD, Ivica Dumenčić predsjednik IO APD, Davor Šarić predsjednik IO za ured i kontrolu karata, Pero Marčić predsjednik IO Centar i Anto Jelić predsjednik Sindikata
-od strane Uprave ZET-a: Ivan Tolić direktor, Ljuba Žgela zamjenica direktora, Stjepan Tokić direktor poslovnog područja promet, Siniša Uglik direktor poslovnog područja održavanje, Željko Podbojec rukovoditelj poslovne jedinice Dubrava, Paško Đirlić voditelj službe za nadzor, upravljanje i razvoj prometa, Miljenko Žagar koordinator autobusnog prometa Podsused
Ad 1) predstavnici Sindikata su izložili probleme s kojima se susreću radnici ZET-a, vozači tramvaja i autobusa u svakodnevnom obavljanju posla. Imajući iskustva sa prijašnjim godinama zatražena je provjera grijanja kod svih vozila, te iz saznanja o nedostatcima iste popraviti prije dolaska zimskih uvjeta eksploatacije.
Ad 2) Sindikat vozača i prometnih radnika je pokrenuo akciju zaštite svakog radnika na radnom mjestu, posebice vozača i kontrolora karata i zatraženo je da se pravna služba ZET-a aktivno uključi i bude nazočna u sudskim postupcima protiv zetovih radnika. Tražimo da se dogovori suradnja s policijom radi efikasnijeg pronalaženja napadača na radnika ZET-a i psihološkog utjecaja na eventualni pokušaj napada. Očekujemo veću angažiranost gradskih vlasti kako bi neželjene događaje iskorijenili ili sveli na najmanju moguću mjeru.
Ad 3) Upravi ZET-a je ukazano na neopravdanost povećanja dvokratnih službi na tramvajskom podsustavu, čime se nedvojbeno pogoršava nezadovoljstvo radnika i otežava i onako težak posao vozača. Dat je prijedlog da se iste ukinu ili smanje, te da se problem riješi činovničkim i polu kasnim službama, te drugim rješenjima koje su predložili predstavnici Sindikata.
Ad 4) Zatražena je mogućnost povećanja ili smanjenja čujnosti sustava „Atron“ jer isti u određenim vremenski razdobljima remeti normalno obavljanje službe a i negativno djeluje na putnike. Omogućavanjem vozaču da pojača ili smanji čujnost isti bi prilagođavao stvarnim potrebama čujnosti u vozilu bez iritiranja kako samog vozača tako i putnika.
Ad 5) Službena kola koja su premještena iz trase Dubrava do remize Trešnjevka, nisu nadomještena produljenjem službenih kola iz Šibica, i ako je u prijedlogu Sindikata bila predloženo takovo rješenje, koja bi od spoja Jukićeve dovezla vozače do remize Trešnjevka. Tražimo brzo rješenje i produžetak navedene trase kako bi vozači koji dođu do spoja na Jukićevoj mogli doći na posao na Trešnjevku, jer po sadašnjem stanju ostaju bez takove mogućnosti.
Ad 6) Zatraženo je da se ubrza postupak nabave službene odjeće kako se ne bi događalo kao u prošlom vremenskom razdoblju da radnici koji koriste službenu odjeću ostaju po dvije i više godina bez iste. Očekujemo da se sukladno rezultatima kvalitete i udobnosti ljetnih polo majica, koje su vozači nosili kao test probu, ukoliko dobiju prolaznu ocjenu iste se uključe kao sastavni dio ljetne službene odjeće. Također očekujemo da se sve radnje u svezi natječaja i ugovora za izradu naprave u rokovima kako u budućnosti ne bi dolazilo do kašnjenja ili ne isporuke službene odjeće.
Ad 7) Uprava upoznata na sporost rješavanja zahtjeva koji neznatno povećavaju troškove, te namjera pojedinaca da namjerno ili ne znanjem zaustave svaki konstruktivni prijedlog Sindikata. I ako je podnesen zahtjev za postavljanje zavjesa iza vozača na NT 2200 (ili naljepnica sa edukativnim sadržajem) još uvijek nije napravljen pomak u rješavanju navedenog zahtjeva Sindikata.
Ad 8) Direktor ZET-a Ivan Tolić je na pitanje Sindikata u kojoj je fazi preseljenje pogona V. Gorica, odgovorio da bi isti trebao biti riješen i preseljen do kraja godine, jer je preseljenje u interesu i grada V.Gorica i ZET-a. Traži se prostor gdje bi autobusi bili između navrata, kako bi se „prazan hod“ sveo u minimalne granice.
Ad 9) Predstavnike Sindikata je interesiralo kada se ZET i službeno izdvaja iz ZGH i postaje d.o.o. kako bi saznanje mogli prenijeti članovima i ostalim radnicima ZET-a. Rješenje navedenog problema se očekuje uskoro, jer je realizacija u tijeku i čim se riješe tehnička pitanja samostalnosti ZET-a isti će postati pravni subjekt.
Ad 10) Kako se na okretištima u kojima autobusi imaju manevar vožnjom unazad nije ništa napravilo u pogledu sigurnosti vozača i putnika te smo na terminalu Črnomerec imali nesreću, tražimo da se iznađe rješenje u kojem bi vožnja takvim načinom bila nadomještena izlaskom sa perona vožnjom naprijed ili vožnja unazad bila osigurana od strane otpremnika i sa vozilom koje ima zvučnu najavu pri vožnji unazad.
Ad 11) U pojedinim prometnim pogonima je evidentan nedostatak rezervnih dijelova, što znatno otežava servisiranje i popravak vozila, čime se ugrožava ispravnost vozila i sigurnost vozača i putnika, te drugih sudionika u prometu.
Ad 12) U više navrata smo tražili da se ne vode postupci protiv vozača ili kontrolora kada se isti anonimno prijavljuju ili putem besplatnog telefona. I ako je postignut dogovor oko navedenog postupanja pojedini koordinatori i dalje pozivaju na odgovornost zbog anonimnih i ne utemeljenih prijava, bez pravovaljanog razloga za pokretanje bilo kojeg postupka.
Ad 13) Na inicijativu i nakon niza zahtjeva Sindikata vozača i prometnih radnika otvorili su se restorani u Podsusedu i Dubravi. No od radnika korisnika prehrane u istim, stigla je pritužba u Sindikat da su restorani skromno snabdjeveni hranom i da je vrlo mali izbor suhomesnati i mliječnih proizvoda. Događa se da često nestane pojedinih proizvoda i radnici ili ostaju bez mogućnosti konzumiranja obroka ili moraju odlaziti u obližnje prodavaonice. Očekujemo da se poboljša snabdjevenost i poveća izbor namirnica, sa čime su se sudionici sastanka složili.
Direktor Tolić je od suradnika zatražio poduzimanje aktivnosti u rješavanju svih gore navedenih problema i zatražio je da se isti izvijesti o poduzetim radnjama u otklanjanju nepravilnosti u cilju poboljšanja uvjeta rada i sigurnosti radnika ZET-a. Dogovoreno je da se nadzire provedba dogovorenog od obiju strana i da se od svih koji ne mogu ili ne znaju realizirati postavljene zahtjeve zatraži odgovornost.