SVPR ZET Zagreb

zet-logo

SINDIKAT VOZAČA I PROMETNIH RADNIKA ZET - Zagreb
10000 ZAGREB, Ozaljska 105

Telefon: +385 1 36 51 516
Telefax: +385 1 36 51 517
Mobitel: + 385 98 25 50 83 

Sindikalna ponuda ZET Zagreb



ZAPISNIK

Sa sastanka predstavnika Sindikata vozača i prometnih radnika sa Upravom ZET-a, održanog 18.rujna 2014.g. u stručnoj knjižnici u ZET-u
NAZOČNI:
                -od strane Sindikata: Robert Nikolić dopredsjednik Sindikata, Ivica Grgić dopredsjednik Sindikata, Vladimir Jozić predsjednik Skupštine, Stjepan Štaba predsjednik IO APP, Zoran Maslač predsjednik IO TPT, Zoran Vidović predsjednik IO TPD, Ivica Dumenčić predsjednik IO APD, Davor Šarić predsjednik IO za ured i kontrolu karata, Pero Marčić predsjednik IO Centar i Anto Jelić predsjednik Sindikata
                 -od strane Uprave ZET-a: Ivan Tolić direktor, Ljuba Žgela zamjenica direktora, Stjepan Tokić direktor poslovnog područja promet, Siniša Uglik direktor poslovnog područja održavanje, Željko Podbojec rukovoditelj poslovne jedinice Dubrava, Paško Đirlić voditelj službe za nadzor, upravljanje i razvoj prometa, Miljenko Žagar koordinator autobusnog prometa Podsused

Ad 1) predstavnici Sindikata su izložili probleme s kojima se susreću radnici ZET-a, vozači tramvaja i autobusa u svakodnevnom obavljanju posla. Imajući iskustva sa prijašnjim godinama zatražena je provjera grijanja kod svih vozila, te iz saznanja o nedostatcima iste popraviti prije dolaska zimskih uvjeta eksploatacije.

Ad 2) Sindikat vozača i prometnih radnika je pokrenuo akciju zaštite svakog radnika na radnom mjestu, posebice vozača i kontrolora karata i zatraženo je da se pravna služba ZET-a aktivno uključi i bude nazočna u sudskim postupcima protiv zetovih radnika. Tražimo da se dogovori suradnja s policijom radi efikasnijeg pronalaženja napadača na radnika ZET-a i psihološkog utjecaja na eventualni pokušaj napada. Očekujemo veću angažiranost gradskih vlasti kako bi neželjene događaje iskorijenili ili sveli na najmanju moguću mjeru.

Ad 3) Upravi ZET-a je ukazano na neopravdanost povećanja dvokratnih službi na tramvajskom podsustavu, čime se nedvojbeno pogoršava nezadovoljstvo radnika i otežava i onako težak posao vozača. Dat je prijedlog da se iste ukinu ili smanje, te da se problem riješi činovničkim i polu kasnim službama, te drugim rješenjima koje su predložili predstavnici Sindikata.

Ad 4) Zatražena je mogućnost povećanja ili smanjenja čujnosti sustava „Atron“ jer isti u određenim vremenski razdobljima remeti normalno obavljanje službe a i negativno djeluje na putnike. Omogućavanjem vozaču da pojača ili smanji čujnost isti bi prilagođavao stvarnim potrebama čujnosti u vozilu bez iritiranja kako samog vozača tako i putnika.

Ad 5) Službena kola koja su premještena iz trase Dubrava do remize Trešnjevka, nisu nadomještena produljenjem službenih kola iz Šibica, i ako je u prijedlogu Sindikata bila predloženo takovo rješenje, koja bi od spoja Jukićeve dovezla vozače do remize Trešnjevka. Tražimo brzo rješenje i produžetak navedene trase kako bi vozači koji dođu do spoja na Jukićevoj mogli doći na posao na Trešnjevku, jer po sadašnjem stanju ostaju bez takove mogućnosti.

Ad 6) Zatraženo je da se ubrza postupak nabave službene odjeće kako se ne bi događalo kao u prošlom vremenskom razdoblju da radnici koji koriste službenu odjeću ostaju po dvije i više godina bez iste. Očekujemo da se sukladno rezultatima kvalitete i udobnosti ljetnih polo majica, koje su vozači nosili kao test probu, ukoliko dobiju prolaznu ocjenu iste se uključe kao sastavni dio ljetne službene odjeće. Također očekujemo da se sve radnje u svezi natječaja i ugovora za izradu naprave u rokovima kako u budućnosti ne bi dolazilo do kašnjenja ili ne isporuke službene odjeće.

Ad 7) Uprava upoznata na sporost rješavanja zahtjeva koji neznatno povećavaju troškove, te namjera pojedinaca da namjerno ili ne znanjem zaustave svaki konstruktivni prijedlog Sindikata. I ako je podnesen zahtjev za postavljanje zavjesa iza vozača na NT 2200 (ili naljepnica sa edukativnim sadržajem) još uvijek nije napravljen pomak u rješavanju navedenog zahtjeva Sindikata.

Ad 8) Direktor ZET-a Ivan Tolić je na pitanje Sindikata u kojoj je fazi preseljenje pogona V. Gorica, odgovorio da bi isti trebao biti riješen i preseljen do kraja godine, jer je preseljenje u interesu i grada V.Gorica i ZET-a. Traži se prostor gdje bi autobusi bili između navrata, kako bi se „prazan hod“ sveo u minimalne granice.

Ad 9) Predstavnike Sindikata je interesiralo kada se ZET i službeno izdvaja iz ZGH i postaje d.o.o. kako bi saznanje mogli prenijeti članovima i ostalim radnicima ZET-a. Rješenje navedenog problema se očekuje uskoro, jer je realizacija u tijeku i čim se riješe tehnička pitanja samostalnosti ZET-a isti će postati pravni subjekt.

Ad 10)  Kako se na okretištima u kojima autobusi imaju manevar vožnjom unazad nije ništa napravilo u pogledu sigurnosti vozača i putnika te smo na terminalu Črnomerec imali nesreću, tražimo da se iznađe rješenje u kojem bi vožnja takvim načinom bila nadomještena izlaskom sa perona vožnjom naprijed ili vožnja unazad bila osigurana od strane otpremnika i sa vozilom koje ima zvučnu najavu pri vožnji unazad.

Ad 11) U pojedinim prometnim pogonima je evidentan nedostatak rezervnih dijelova, što znatno otežava servisiranje i popravak vozila, čime se ugrožava ispravnost vozila i sigurnost vozača i putnika, te drugih sudionika u prometu.

Ad 12) U više navrata smo tražili da se ne vode postupci protiv vozača ili kontrolora kada se isti anonimno prijavljuju ili putem besplatnog telefona. I ako je postignut dogovor oko navedenog postupanja pojedini koordinatori i dalje pozivaju na odgovornost zbog anonimnih i ne utemeljenih prijava, bez pravovaljanog razloga za pokretanje bilo kojeg postupka.

Ad 13) Na inicijativu i nakon niza zahtjeva Sindikata vozača i prometnih radnika otvorili su se restorani u Podsusedu i Dubravi. No od radnika korisnika prehrane u istim, stigla je pritužba u Sindikat da su restorani skromno snabdjeveni hranom i da je vrlo mali izbor suhomesnati i mliječnih proizvoda. Događa se da često nestane pojedinih proizvoda i radnici ili ostaju bez mogućnosti konzumiranja obroka ili moraju odlaziti u obližnje prodavaonice. Očekujemo da se poboljša snabdjevenost i poveća izbor  namirnica, sa čime su se sudionici sastanka složili.

Direktor Tolić je od suradnika zatražio poduzimanje aktivnosti u rješavanju svih gore navedenih problema i zatražio je da se isti izvijesti o poduzetim radnjama u otklanjanju nepravilnosti u cilju poboljšanja uvjeta rada i sigurnosti radnika ZET-a. Dogovoreno je da se nadzire provedba dogovorenog od obiju strana i da se od svih koji ne mogu ili ne znaju realizirati postavljene zahtjeve zatraži odgovornost. 

Kako pristupiti?

Prema Statutu USVPRH svaki član Sindikata ima pravo:

  • sudjelovati u sindikalnom radu i aktivnostima,
  • birati i biti biran u sindikalna tijela, osim onih tijela u koja se član imenuje,
  • biti izvješćivan glede aktivnosti i odluka sindikalnih tijela putem svoje povjerenika.
  • inicirati aktivnost, davati prijedloge vezane za rad i programske ciljeve,
  • pravnu i materijalnu pomoć sukladno odredbama ovog Statuta.

Za pristupanje u članstvio sindikata potrebno je ispuniti pristupnicu pripadajućem sindikatu.

FB USVPRH

FB SVPR ZET

FB SVPR Autotrolej Rijeka

Pravna služba

Pravni savjetnik USVPRH je BOŽENKO LOZO, odvjetnik iz Zagreba.

On zastupa članove svih Sindikata članica Udruge sindikata vozača i prometnih radnika Hrvatske, u sporovima proisteklim iz radnog odnosa.

Ukoliko Vam je potrebna pravna pomoć ili savjet, kontaktirajte tajništvo Sindikata za više informacija.

Pristupnica SVPR ZET

Ovdje možete preuzeti pristupnicu u DOCX ili PDF formatu. 

word-icon  pdf-icon