SVPR GPP Osijek

gpp-logoSINDIKAT VOZAČA I PROMETNIH RADNIKA GPP - Osijek
31000 OSIJEK, Cara Hardijana 1

Mobitel: +385 91 24 66 400

E-mail: svipr.gpp@gmail.com

 

 

PRISTUPNICA

Ovdje možete preuzeti pristupnicu u DOCX ili PDF formatu. 

word-icon  pdf-icon



Kao prvi čovjek grada, želim što prije sjesti u prvi hrvatski tramvaj i nakon prve vožnje kroz Višnjevac nazdraviti prvim hrvatskim pivom, rekao je Vrkić

Defileom svih tipova tramvaja koji su trenutačno u voznom parku GPP-a ta je tvrtka jučer obilježila svoj 130. rođendan, a povorku tramvaja predvodila je počasna garda Hrvatskog sokola.

Brzinom hoda tako su se od remize, u Hadrijanovoj, do Trga Ante Starčevića provozali najnoviji obnovljeni tramvaj, stari češki model na kojem su temeljeni novi, dugi njemački tramvaj i stara Škoda iz 1926., koja se koristi u turističke svrhe, a iz čije je prikolice svirala limena glazba.

Gradski su se čelnici provozali tramvajem te razgovarali o prošlosti javnog prijevoza u Osijeku, aktualnoj situaciji i planovima. Kao važna povijesna činjenica istaknut je podatak da je konjske tramvaje, koji su prometovali i kroz Tvrđu, Osijek dobio prvi, ne samo u Hrvatskoj nego i u cijeloj regiji.

- Godine 1884. počela je naša duga tradicija, tijekom koje konstantno pokušavamo unaprijediti naš sustav. Mreža je elektrificirana 1926. godine i upravo iz te godine imamo potpuno funkcionalni tramvaj. Tramvaji su iznimno važni jer zahvaljujući njima prigradska naselja postaju dio grada, a troškovi prijevoza značajno se smanjuju. Koliko su tramvaji važni, govori i podatak od 12 milijuna putnika na godišnjoj bazi, od kojih se 70 posto preveze upravo tramvajima - rekao je Alan Brezovac, direktor GPP-a.

Predsjednik Nadzornog odbora GPP-a Anto Đapić naglasio je kako je tramvaj u Osijeku bio prvi organizirani javni prijevoz u Hrvatskoj uopće, a tijekom proteklih je 130 godina “daleko dogurao”.

- Ponosni smo jer je upravo GPP tvrtka koja povezuje grad i njegove građane. Kamo dolazi javni prijevoz, tu je i grad, a to određuje prometnu vizuru grada - rekao je Đapić.

Gradonačelnik Ivan Vrkić istaknuo je kako će prvi tramvaj kroz Višnjevac proći do kraja godine, dodavši kako će biti još projekata i investicija.

- Svi znamo da imamo prvi hrvatski tramvaj, znamo i da imamo prvo hrvatsko pivo. Ja, kao prvi čovjek grada, želim što prije sjesti u prvi hrvatski tramvaj i nakon prve vožnje kroz Višnjevac nazdraviti prvim hrvatskim pivom - rekao je Vrkić.

Ivan SEKOL - GLAS SLAVONIJE

 

130 godina GPP-aSTAROM ŠKODOM iz 1926. UPRAVLJAO VOZAČ IVICA SABOLIĆ

Čast da u svečanom defileu upravlja starom Škodom iz 1926. godine pripala je iskusnom vozaču Ivici Saboliću.

- Drago mi je što sam baš ja odabran za ovu veliku svečanost. Vozio sam praktički sve tipove tramvaja koji su prometovali ulicama Osijeka, a ova je stara Škoda u sasvim solidnom stanju s obzirom na godine - rekao je 57-godišnji Ivica Sabolić, koji ima 35 godina staža u GPP-u, od čega 32 kao vozač.

S druge strane, na čelu kolone bila je Romana Đogaš Kaposta, koja u svojoj 22 godine dugoj vozačkoj karijeri nikada nije vozila tako sporo ulicama grada.

- Zanimljivo je biti dio proslave važnog jubileja za našu tvrtku. Vozila sam polako, uz pratnju sokolske garde, što je bilo svečano i zanimljivo. Inače, tako sporo nisam ulicama grada vozila ni kada sam ostajala u kvaru - u šali kaže Romana Đogaš Kaposta.

Atrakcija u središtu grada

Defile tramvaja, limena glazba i sokolska garda privukli su pozornost velikog broja građana, koji su i fotografirali kolonu koja je bila svojevrsni presjek povijesti GPP-a. Ipak, defile je u nekih izazvao i frustracije jer se kolona kretala brzinom hoda, što je donekle poremetilo redovito prometovanje tramvaja kroz središte. No ako su neki i zakasnili na željeno odredište, imali su dobru “ispričnicu”.

Ivan SEKOL - GLAS SLAVONIJE

 

Kako pristupiti?

Prema Statutu USVPRH svaki član Sindikata ima pravo:

  • sudjelovati u sindikalnom radu i aktivnostima,
  • birati i biti biran u sindikalna tijela, osim onih tijela u koja se član imenuje,
  • biti izvješćivan glede aktivnosti i odluka sindikalnih tijela putem svoje povjerenika.
  • inicirati aktivnost, davati prijedloge vezane za rad i programske ciljeve,
  • pravnu i materijalnu pomoć sukladno odredbama ovog Statuta.

Za pristupanje u članstvio sindikata potrebno je ispuniti pristupnicu pripadajućem sindikatu.

FB USVPRH

FB SVPR ZET

FB SVPR Autotrolej Rijeka