Novo vodstvo Sindikata

Nakon provedenih izbora, na sastanku Upravnog vijeća od 07.srpnja 2015. g. raspušteno je staro Upravno vijeće zajedno sa svim predstavnicima u Sindikatu i na istom je konstituirano novo Upravno vijeće sukladno rezultatima izbora.

Upravno vijeće je izabralo, jednoglasnom odlukom, za predsjednika Sindikata g. Antu Jelić.

Na sastanku Upravnog vijeća Sindikata vozača i prometnih radnika koji održan 7.srpnja 2015.g. imenovano je novo vodstvo Sindikata.

Odlukom predsjednika Sindikata izabran je zamjenik predsjednika i predsjedništvo Sindikata, te koordinatori u Sindikatu.

PREDSJEDNIŠTVO ČINE: Anto Jelić - predsjednik Sindikata, Tomislav Batina - zamjenik predsjednika,Stipan Ribić - koordinator za autobusni podsustav, Zoran Vidović - koordinator za tramvajski podsustav, Ivica Grgić - koordinator za administrativne poslove, Vladimir Jozić - predsjednik Skupštine i Stjepan Štaba.

UPRAVNO VIJEĆE: Tomislav Batina, Stjepan Štaba, Marijan Vrban, Dubravko Švaljek i Drago Puljko iz AP Podsused, Ivica Grgić, Zoran Maslač, Zoran Marković i Vladimir Jozić iz TP Trešnjevka, Zoran Vidović, Vlado Pavlek TP Dubrava, Stipan Ribić i Ivica Dumenčić iz AP Dubrava, Jerko Miličević i Živko Tokić iz AP V. Gorica, Dubravka Špoljarić i Davor Šarić iz Ureda karata i Pero Marčić iz Centra.

Nakon formiranja IO "ODRŽAVANJE I ELEKTRONIKA" (2 člana) i odluke IO Centra (1 član)dopuniti će se članovi Upravnog vijeća sukladno Statutu Sindikata.


SASTANAK UPRAVNOG VIJEĆA SINDIKATA


Sastanak Upravnog vijeća Sindikata vozača i prometnih radnika održati će se u utorak 7. srpnja 2015.g sa početkom u 12 sati u sindikalnoj dvorani. Dolazak članova Upravnog vijeća je obvezujući za sve.

U razgovoru sa voditeljicom podružnice traži se rješenje, kako bi se osigurala hladna voda na okretištima, posebice na okretištima gdje nema sanitarnih čvorova.

Tražimo žurno angažiranje svih resursa u interesu osiguranja navedenog zahtjeva i očekujemo punu angažiranost svih na dispoziciju vozačima,kako bi pomogli u zaštiti sigurnosti zdravlja vozača pri ovakvim toplotnim udarima a time povećali sigurnost u prometu.

Nemar i nebriga, te nezainteresiranost za vozača pojedinaca u rukovodećoj strukturi je dovoljan razlog da isti ne budu više u poziciji rukovođenja. Napominjemo da nitko nije predložio bilo kakav oblik pomoći za ublažavanje efekta nesnosnih vrućina  iako se unaprijed znalo za nadolazeći toplotni udar. Bitno da su oni u hladovini ili na moru a koga briga za vozača i temperaturu u vozačkom prostoru koja ne rijetko prelazi 60 stupnjeva.

Od voditeljice smo dobili obećanje punog i žurnog angažmana u rješavanju ovog problema