Dana 10. Veljače 2011. g. na remizi Trešnjevka održan je sastanak sindikata u Holdingu  na kojem se tražio način i model rješavanja problema nastalog samovoljnom odlukom Uprave holdinga o nepoštivanju Temeljnog kolektivnog ugovora koji se odnosi na isplatu plaće do 10. u mjesecu, te neisplati regresa za radnike koji su to pravo stekli korištenjem istog i  neplaćanje preostalog dijela božićnice.

Sindikati su jedinstveni u stavu da se ovakva samovolja Uprave holdinga mora zaustaviti na bilo koji način sukladan zakonima RH. Sindikati će zatražiti pravno tumačenje mogućnosti najave štrajka, te ukoliko za to bude postojala zakonska pretpostavka, tj. sindikati dobiju potvrdan odgovor, ići će se u pripremu i realizaciju istoga.

Na navedenom sastanku su nazočili i četiri velika sindikata ZET-a. Znamo da su oči javnosti uprte u Sindikat vozača i prometnih radnika i da se od našeg sindikata očekuje najviše, s obzirom na brojnost i sastav članstva (prometno osoblje) i spremni smo preuzeti punu odgovornost za sve sljedeće aktivnosti.

Sindikat vozača i prometnih radnika je pokrenuo sudski spor za 831 člana sindikata, te ovim putem pozivamo i preostalo članstvo (još 730) da pozivom u tajništvo provjere da li su na popisu potpisnika punomoći, te ako nisu da istu potpišu u tajništvu ili kod povjerenika bez straha od bilo koga.

Pozivaju se članovi koji su koristili godišnji odmor a nije im isplaćen regres, da se jave u tajništvo kako bi se pokrenula tužba za ostvarenje prava sukladno TKU.
 
Predsjedništvo sindikata  u sastavu: Batina, Nikolić, Grgić, Jozić, Jelić, -  održalo je sastanak sa Upravom podružnice (Baričević, Miličević, Žgela) na kojem su predstavnici sindikata upozorili na neprihvatljiv način obračuna sati kod prometnog osoblja.

Inzistiramo na tome da se vozačima autobusa  plaća prekovremeni rad u cijelosti, jer se isti sustavno zakidaju svaki mjesec za osam sati što im se plaća kao redovan rad.

Dogovoreno je da će se održati još jedan sastanak kako bi se navedeni problem riješio, te se izmijenio program laos koji bi bio u skladu sa zahtjevima sindikata. Vozači tramvaja mogu biti u programu +- osam sati pod uvjetom da im se kada su ispod fonda sati plati puni fond a neodrađeni sati vode kao dugovanje.

Kako je našem sindikatu pristupio znatan broj kontrolora karata pozivaju se na sastanak u utorak  01. ožujka 2011. g. kako bi izabrali svoga predstavnika koji će  odlukom predsjednika sindikata biti povjerenik sindikata i član Upravnog vijeća sindikata.