Otvoreno pismo Sindikata vozača djelatnicima Promet-Split

Poštovani djelatnici i kolege Društva Promet,
Sindikat vozača i prometnih radnika obraća Vam se nakon netom završene sjednice Gradskog vijeća grada Splita.

Ova sjednica bila je po mnogoćemu značajna za budućnost i opstojnost naše Tvrtke, iz razloga što se na istoj raspravljalo o financiranju devet polovnih autobusa koji trebaju doći u siječnju, i o Eu uredbi 13/70, koja je napokon dobila palac gore od gradskih vijećnika i isti su ovlastili gradonačelnika da većinski vlasnik (grad Split) potpiše ugovor s našim Društvom o pružanju usluga prijevoza putnika, sukladno navedenoj uredbi.

Možemo slobodno reći da je to jedan od najvažnijih dokumenata, za koji je pok. Željko Mitrović još 2015. godine rekao:
" Teo, nađi načina da preko Sindikata, promoviraš i zalažeš se za ovu uredbu kako u medijima tako i u banovini, ovo je spas"

Objašnjavajući razloge i prednosti potpisivanja uredbe s gradom, ona je preduvjet za nabavku autobusa preko EU fondova, izračun subvencije po prijeđenim kilometrima, osiguranje posla za Društvo, te u našem slučaju jako bitno reguliranje nelojalne konkurencije.

Nadalje osim autobusa i subvencije otvara se mogućnost , što je u skladu s planovima Uprave i Grada - preseljenje na Dračevac, novi "tiketing", ulaganje u kolodvore Trogir i Sukoišan.

Nadam se da ova Uprava ima znanja, energije i podrške da iskoristiti sve komparativne prednosti ove odluke koja otvara perspektive ka jednoj modernoj i konkurentnoj Tvrtci kakvu ovaj Grad, korisnici usluga i djelatnici zaslužuju.

Nedvojbeno je da se i Sindikat vozača nesebično zalagao za ovaj projekt pune dvije godine, računajući na njegove prednosti i mogućnosti razvoja Tvrtke njegovom primjenom, uostalom svako srodno Društvo koje želi biti uređeno po EU standardima i drži do sebe ima ovakav ugovor.

Sindikat vozača i prometnih radnika u sljedećoj godini će se zalagati za:

  1. Podizanje plaća (što je NEMINOVNO)
  2. Novi model korištenja slobodnih dana po principu 6+1, 6+2( jedan tjedan garantirani jedan slobodan dan, sljedeći tjedan dva garantirana slobodna dana)
  3. Inzistiranje za nabavke autobusa
  4. U slučaju eventualnog viška radnika, inzistirati na poštivanju pozitivnih propisa RH.

***Za stavku broj 2 preduvjet je ostvariti stavku broj 1***

Naravno, ovo nije lagan posao zato predlažem svim povjerenicima ostalih Sindikata, da se podržimo u dobrim namjerama za naše društvo, da mu budemo majka a ne maćeha.

TEO BULIĆ i upravno vijeće S.V.P.R.-a Promet Split